  • Data: 2012-11-11 18:34:53
    Temat: Re: A po co zmieniać olej... ;)
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-11 17:15, dato pisze:
    > mój wujek miał malucha i nigdy w nim nie zmieniał oleju, o tym że trzeba
    > zmieniać usłyszał ode mnie, ale i tak nie zmieniał, samochód rocznik 82
    > zezłomował po ponad 25 latach użytkowania

    Ja to bym z chęcią zobaczył np. wyniki pomiarów kompresji z tego silnika
    Toyoty, ale na parkingu przed sauną raczej nikt tego nie zrobi, a i
    temat wyszedł zupełnie przypadkiem w czasie rozmowy. Co do małego fiata,
    silnik raczej nie był tak spasowany jak w tej toyocie, osobiście
    jeździłem Samarą (kupiłem za grosze aby na budowę sobie pierdoły wozić
    do wykończenia) i po kilku miesiącach jak sprawdziłem olej to się
    okazało, że tam go praktycznie nie było, a auto jeździło normalnie.
    Obawiam się jednak, że podobny "eksperyment" np. z moim i30 zakończyłby
    się już fatalnie.