  • Data: 2009-06-28 14:16:45
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    magnes wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"
    >
    > Ale przed takim chroni:
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/weekend/imagepages/
    image10.html

    ale to dziura po upadku, a nie od kamienia lecącego i wytrącającego
    motocykliste z toru jazdy, wiec obrazek/sytuacja jako taka nie wnosi nic do
    tematu
    Mówimy o tym jak kask ma sie przyczynić do bezpieczeństwa INNYCH
    użytkowników drogi. Bo to, ze chroni głowe nosiciela .. to jasne, tylko to
    za mało, zeby musiał istnieć przepis to regulujący.
    Jak ktoś chce ryzykowac i sie zabić - prosze bardzo - to jego głowa, jego
    sprawa.

    ps. ja wiem, ze prędzej czy później znajdzie sie tu ktoś, kto zacznie
    wytykać koszty leczenia ew. urazów itd. no i niech wytyka. po to płace
    skladki, zeby takie leczenie mieć zagwarantowane i nic więcej w tej częsci
    dyskusji i tak nie powiem, bo nie mam nic wiecej do powiedzenia.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI