  • 51. Data: 2014-08-30 10:18:46
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 20:42:20 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > To nie jest brak umiejetnosci czytania, raczej niedopisane jedno slowo...
    > :-)
    > Nie masz nic pracujacego z Wifi Direct?

    W telefonie jakoś nie używam. Do NFC są aplikacje natywne BB.

    > Uzywam ponad trzyletniego już iPhone4.

    > A co do ceny iPhone to juz omawialismy to: wydaje Ci sie tylko ze jest
    > drogi bo nie widujesz u siebie na rynku wielu drogich...

    Dla wielu ludzi jest zbyt drogi. Choćby dla Ciebie. Gdyby nie był drogi to
    po utopieniu iPhone5 poszedłbyś do sklepu i kupił sobie nowego za gotówkę,
    a nie wyciągał z szuflady starego iPhone4. Jak chcesz zobaczyć drogi
    telefon to zobacz BlackBerry Porsche Design - taki iPhone dla ludzi, którym
    jest niezbędna funkcjonalność Blackbery a chcą pokazać, że uch stać.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 52. Data: 2014-08-30 14:46:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Dla wielu ludzi jest zbyt drogi. Choćby dla Ciebie. Gdyby nie był drogi to
    > po utopieniu iPhone5 poszedłbyś do sklepu i kupił sobie nowego za gotówkę,
    > a nie wyciągał z szuflady starego iPhone4.

    Utopiłem iPhone5 jak miał niecały miesiąc....
    Gdybym nie miał żadnego innego telefonu to bez problemu kupiłbym nowego.
    Ale iPhone4 którego wymieniłem na iPhone5 nie był zepsuty, zużyty czy
    w inny sposób zły wtedy aby się szarpać na zakup nowego w pełnej cenie.
    Kupno nowego telefonu wydawało się wtedy po prostu nierozsądne a nie
    za drogie czy ponad budżet.

    Poza tym, nie mówię o tym, że iPhone jest drogi DLA KOGOŚ.
    Mówię o tym, że iPhone nie jest jakoś wyjątkowo drogi w porównaniu
    z innymi podobnymi telefonami na rynku. Tobie się wydaje że iPhone
    drogi bo nie ma alternatywy w podobnej cenie na polskim rynku.

    > Jak chcesz zobaczyć drogi
    > telefon to zobacz BlackBerry Porsche Design - taki iPhone dla ludzi,
    > którym
    > jest niezbędna funkcjonalność Blackbery a chcą pokazać, że uch stać.

    Nie mówię o tym. To jest jakieś chore wariactwo.
    Twój Q10 kosztuje ile ? $350? $400? iPhone kosztuje $650.
    Ja mówię o wielu telefonach na rynku USA w cenach bez abonamentu
    rzędu $600-$900. Normalnych telefonów, bez złota w obudowie czy
    Porsza w nazwie.

  • 53. Data: 2014-08-30 18:37:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 30 Aug 2014 10:18:46 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >po utopieniu iPhone5 poszedłbyś do sklepu i kupił sobie nowego za gotówkę,
    >a nie wyciągał z szuflady starego iPhone4.

    To jest typowe polskie myslenie. Nowy telefon kosztuje srednioi 600
    dolcow, telewon w ramach planu - ponizej 100. Dla Amerykanina, 600
    dolcow to sporo pieniedzy, dla Polaka to pryszcz. Jak wizytuje
    krwqnych w Polsce i przywoze prezent za 100 dolarow, to slysze: "O,
    100 dolcow, ale sie wysadzil'. W Ameryce raczej nie kupuje prezentow
    za 100 dolcow.

    Gdy raz zgubilem telefon na pol roku pzred koncem kontraktu, to tez
    wrocilem do starego Droida1 zamiast wylozyc 6 stow i miec telefon od
    zaraz. Jakby sie kto pytal gdzie zgubilem: wpadl za biurko

    A.L.

  • 54. Data: 2014-08-31 03:29:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > krwqnych w Polsce i przywoze prezent za 100 dolarow, to slysze: "O,
    > 100 dolcow, ale sie wysadzil'. W Ameryce raczej nie kupuje prezentow

    Totalnie nie o to chodzi!

    I nie kosztuje poniżej 100!
    Gdzie Ty widziałeś nowy model iPhone za 100?
    W AT&T kosztuje $199 najtańsza wersja.
    A ja kupiłem najdroższą. I utopiłem po miesiącu...

    Nie mówimy o tym czy kupno nowego iPhone jest kosztowne.
    Mówimy o tym że kupno nowego iPhone co miesiąc jest kosztowne.

    > Gdy raz zgubilem telefon na pol roku pzred koncem kontraktu, to tez
    > wrocilem do starego Droida1 zamiast wylozyc 6 stow i miec telefon
    > od zaraz. Jakby sie kto pytal gdzie zgubilem: wpadl za biurko

    On po prostu nie zrozumiał tego co napisałem...

  • 55. Data: 2014-08-31 03:56:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 30 Aug 2014 20:29:23 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Totalnie nie o to chodzi!
    >
    >I nie kosztuje poniżej 100!
    >Gdzie Ty widziałeś nowy model iPhone za 100?
    >W AT&T kosztuje $199 najtańsza wersja.

    Ktoar wersja?

    W firmie Verrizon, 5 minut temu, iPhony sa po $99 i w dol. Z 2 letnim
    planem, oczywiscie

    >A ja kupiłem najdroższą. I utopiłem po miesiącu...
    >
    >Nie mówimy o tym czy kupno nowego iPhone jest kosztowne.
    >Mówimy o tym że kupno nowego iPhone co miesiąc jest kosztowne.

    W ogole, kupno nowego telefonu co meisiac jest kosztowne

    A.L.

  • 56. Data: 2014-08-31 04:12:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Ktoar wersja?
    >
    > W firmie Verrizon, 5 minut temu, iPhony sa po $99 i w dol. Z 2 letnim
    > planem, oczywiscie

    Już 9 września (za 10 dni) mają ogłosić premierę iPhone6.
    Ci co chcą nowego iPhone nie kupują przecież dziś rocznego modelu 5S?

    Wszyscy operatorzy teraz mają więc "okazje" na iPhone5S...
    Ogłaszali je niedawno nawet w TV aby się Ci niezorientowani
    rzucili na sklepy i kupili ostatki magazynowe, póki jeszcze pora...

    Standardowa cena topowych smartfonów w dwuletnim abonamencie
    u mojego opa (AT&T) to $199 czyli te dwieście dolców... Za dodatki
    i upgrade trzeba płacić poza abonamentem oczywiście.

    > W ogole, kupno nowego telefonu co meisiac jest kosztowne

    O tym właśnie mowa. Zdecydowałem się że kupuję nowego iPhone5.
    Po miesiącu go utopiłem w morskiej wodzie nie mając ubezpieczenia.
    Aż tak rozrzutny nie jestem aby co miesiąc kupować nowego smartfona :-)
    Ale nie przeszkadza to niektórym zarzucać mi, że sam nie kupiłem
    sobie iPhone bo uważam że za drogi... :-))) Po prostu nieporozumienie.

  • 57. Data: 2014-08-31 05:46:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 30 Aug 2014 21:12:06 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >Ale nie przeszkadza to niektórym zarzucać mi, że sam nie kupiłem
    >sobie iPhone bo uważam że za drogi... :-))) Po prostu nieporozumienie.

    Trudno sie porozumiec. Przy ktorejs wizycie w Polsce: "Wujek, jaki
    masz telefon? Bo ja mam 4"

    Zle wypadlem, bo wtedy uzywalem w Polsce prostego LG ktorego kupilem z
    10 lat temu za cos 50 zlotych

    A.L.

  • 58. Data: 2014-08-31 10:34:43
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 07:46:51 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Poza tym, nie mówię o tym, że iPhone jest drogi DLA KOGOŚ.
    > Mówię o tym, że iPhone nie jest jakoś wyjątkowo drogi w porównaniu
    > z innymi podobnymi telefonami na rynku.

    Jest wyjątkowo drogi jak na funkcjonalność jaką oferuje.

    > Tobie się wydaje że iPhone
    > drogi bo nie ma alternatywy w podobnej cenie na polskim rynku.

    No właśnie jest alternatywa. Za 1500 PLN, które kosztuje najtańszy iPhone
    4S można przebierać w Samsungach, Sony, Blacberry, które są biją na głowę
    iPhone funkcjonalnością. Płacenie 1500 PLN za telefon z ekranikiem 3,5",
    bez NFC, z bezużytecznym BT, bez diody powiadomień, bez slotu microSD, bez
    dostępu do plików w pamięci masowej urządzenia, to naprawdę albo objaw
    wielkiej miłości do Apple, albo braku rozsądku.

    > Nie mówię o tym. To jest jakieś chore wariactwo.
    > Twój Q10 kosztuje ile ? $350? $400? iPhone kosztuje $650.

    Nie czytasz na co odpisujesz. Ja mam Q5, czyli budżetową wersję Q10. Nie
    widziałem powodu, żeby płacić 50% więcej za Q10, który ma identyczną
    funkcjonalność plus lepszą obudowę, inny wyświetlacz i klawiaturę oraz
    dodatkowo złącze HDMI. Za Q5 zapłaciłem 879 PLN w sklepie z fakturą VAT,
    czyli 274 USD. Miałbym dopłacić ponad dwa razy tyle, żeby nawet diodki
    pokazującej, że mam nowego maila nie mieć?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 59. Data: 2014-08-31 10:37:09
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 11:37:05 -0500, A.L. napisał(a):

    > To jest typowe polskie myslenie. Nowy telefon kosztuje srednioi 600
    > dolcow, telewon w ramach planu - ponizej 100.

    Kto płaci pozostałe 500 dolarów?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 60. Data: 2014-08-31 10:40:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 20:29:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    > On po prostu nie zrozumiał tego co napisałem...

    Ja nigdy nie rozumiem jak ludzie mogą płacić za telefon podwójną cenę,
    jeżeli tylko operator rozłoży im ją na 24 raty. Ale w sumie Provident i
    Wonga.com też mają klientów.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek