  • 11. Data: 2013-08-22 10:28:12
    Temat: Re: A może by tak masowo skargi do prokuratury na policjantów?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.08.2013 09:42, Jarek Pudelko pisze:

    > Obawiam sie, ze ma racje.
    > Karalne jest wtedy o ile pamietam jesli urzednik/funkcjonariusz
    > panstwowy nie zlozy zawiadomienia o popelnieniu przestepstwa pomimo
    > wiedzy o takim. Chyba do 3 lat mozna dostac.
    >
    > Natomiast szary obywatel nie musi zglaszac i nikt go do tego zmusic nie
    > moze.

    Z kilkoma drobnymi zastrzeżeniami - patrz art. 240 KK.

    A kogutek to debilny troll, który jest zbyt głupi żeby nawet poprawnie
    cytować, więc nie ma co zawracać sobie nim głowy.

  • 12. Data: 2013-08-22 10:37:56
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 09:42:57 UTC+2 użytkownik Jarek Pudelko napisał:

> [...]
    >
    > wiedzy o takim. Chyba do 3 lat mozna dostac.
    >

    > Natomiast szary obywatel nie musi zglaszac i nikt go do tego zmusic nie

    Czyli jak masz sąsiada katującego małe dziecko i nie jesteś urzędnikiem to nie musisz
    zgłaszać bo nie grożą Ci trzy lata. Albo że ktoś mieszkający pod Tobą ma hobby
    polegające na zbieraniu pocisków artyleryjskich z okresu II Wojny Światowej. Jak to
    wiesz i nie zgłaszasz to nie grożą za to jakieś konkretne wyroki. i możesz spać
    spokojnie.

  • 13. Data: 2013-08-22 10:40:19
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 10:28:12 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    spierdalaj przymule bagienny

  • 14. Data: 2013-08-22 11:57:12
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > A dlaczego tylko PMS?

    Nie wiem czy tylko, ale z pewnoscia PMS wie i nie zglasza, co wedle
    swiatlej mysli wzorcowo praworzadnego Kogutka czyni nas wszystkich
    przestepcami.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2013-08-22 12:07:36
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jak to wiesz i nie
    > zgłaszasz to nie grożą za to jakieś konkretne wyroki. i możesz spać
    > spokojnie.

    Dokladnie tak. Powiem wiecej, jesli zglosisz, to odpowiedza, ze nie
    jestes strona w sprawie i na twoj wniosek nie beda scigac. Mam taki
    wyrok niezawislego sadu RP v3.0.
    A czy moge spac spokojnie? Tak, odpowiedzialnosc za przyszle ofiary,
    ktorych wczesniej, czy pozniej bedzie wiecej, spoczywa na wysokim sadzie
    i prokuraturze, ja swoje zrobilem i wyczerpalem cala sciezke prawna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2013-08-22 14:55:26
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-08-22 10:37, k...@g...com pisze:

> [...]
    wiesz i nie zgłaszasz to nie grożą za to jakieś konkretne wyroki. i możesz spać

    Rozmawialismy o tym czy MAM OBOWIAZEK zglosic i czy za niezgloszenie
    grozi mi jakas kara.
    Nie o tym czy zgloszenie jest zasadne i czy wiecej ryzykuje zglaszajac
    czy tez nie.

    Koniec koncow obywatel nie musi zglaszac z zastrzezeniem art 240KK, o
    ktorym wspominal Andrzej.

    --
    jarek

  • 17. Data: 2013-08-22 15:18:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.08.2013 14:55, Jarek Pudelko pisze:

    > Rozmawialismy o tym czy MAM OBOWIAZEK zglosic i czy za niezgloszenie
    > grozi mi jakas kara.

    Usiłujesz rozmawiać z tępym trollem z ptasim móżdżkiem (patrz: ksywka
    ;-> ). Nie przebijesz się.

  • 18. Data: 2013-08-22 18:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak twój sąsiad będzie katował codziennie dziecko i udowodnią że o tym
    > wiedziałeś bo słyszałeś i nie poinformowałeś stosownego organu to
    > możesz dostać zgrabny wyrok. Sam sobie odpowiedz dlaczego.

    Ja wiem, ze najlepiej o bitych dzieciach bo to nosne ale powiedziane było:

    "masz zgłaszać jak coś jest niezgodne z prawem"

    wiec nie tylko dzieci ale cokolwiek!

    A poza tym ja nie pytam, dlaczego powinienem zgłosić (bo to jest dla
    kazdego rozssadnego człowieka oczywiste), ja pytam jakie konskwencje grożą
    za niezgloszenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 19. Data: 2013-08-22 19:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > spierdalaj przymule bagienny

    Powiedział, udowadniając jednoczesnie tezę przedpiścy :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 20. Data: 2013-08-22 19:23:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-22 11:57, Pawel O'Pajak wrote:

    > Nie wiem czy tylko, ale z pewnoscia PMS wie i nie zglasza, co wedle
    > swiatlej mysli wzorcowo praworzadnego Kogutka czyni nas wszystkich
    > przestepcami.

    A tam PMS - w telewizorni i na portalach było. Zamkną wszystkich:)