eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz? › Re: A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?
    From: MadMan <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na
    raz?
    Date: Thu, 14 Oct 2010 19:34:51 +0200

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 12:18:11 +0200, Sahim napisał(a):

    > A lampki niedrogie, ładne, bardzo wydajne dzięki małemu
    > poborowi prądu jasnych LEDów, wiele modeli ma możliwość łatwego odczepiania
    > żeby lepkich rączek nie kusiło - dosłownie same plusy

    Jeden minus - MASAAA!

    A tak na poważnie, Mactronic MLF-1W (kupiłem, właśnie poszła do
    reklamacji, usterka jednostkowa) kosztuje 60 zł + baterie, waży mniej
    niż 150g z bateriami/mocowaniem. Świeci ładnie. Na tył Smart Superflash,
    podobno strasznie wkurza kierowców jasnością światła, ja jeszcze
    niestety nie widziałem (sam mam lampkę na bagażniku, nie aż tak
    wypasiona jednak świeci OK).
    Koszt oświetlenia - ok. 100 zł. Czyli jakieś 5% ceny przeciętnego
    roweru, albo 2% całkiem fajnego. Wniosek? Myślenie nie zabija, ale
    niektórzy chyba tak uważają.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138