  • Data: 2011-01-31 14:41:47
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jan 2011 14:36:58 +0100, Cavallino wrote:
> [...]
    t_BNP_Paribas__Mlody_Polak_woli_uzywane_auto.html

    >Dokładnie.

    A ktos ich pytal co oni wola ?
    Nie, podliczyli co kupuja.
    Ja tez wole jezdzic Ferrari, tylko mnie nie stac :-)

    >Rzecz jasna nie mówię o uzasadnionych przypadkach, kiedy ktoś z czwórką
    >dzieci kupuje vana.
    >Stać ich na nowe.
    >Nie musi być od razu Ferrari.

    A co ma byc - panda ?
    to sie nie dziwie ze wola uzywane auto lepszej klasy :-)

    Popatrz raczej w druga strone - 61% klientow po 50-tce w Anglii kupuje
    auta uzywane. To dopiero jest glupota, przeciez ich stac, zarobki maja
    wyzsze niz srednia, dom splacony ..

    J.