-
X-Received: by 10.140.43.230 with SMTP id e93mr384545qga.7.1445129839320; Sat, 17 Oct
2015 17:57:19 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.43.230 with SMTP id e93mr384545qga.7.1445129839320; Sat, 17 Oct
2015 17:57:19 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!kq10no22810007i
gb.0!news-out.google.com!l36ni52573qgd.1!nntp.google.com!5no1833542qgg.0!postne
ws.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 17 Oct 2015 17:57:19 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mvum28$d1m$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.163.198;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.113.163.198
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <mv88d1$u9m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<mv8c0i$2us$1@node1.news.atman.pl>
<6255559478$20151009150658@squadack.com>
<mv8f53$6cu$1@node1.news.atman.pl> <mvfshp$41f$1@srv.chmurka.net>
<mvfvv0$pm4$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<mvg8u6$2p3$1@node2.news.atman.pl>
<561d42bd$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<mvjh8l$hs1$1@node1.news.atman.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151013.invalid>
<mvkmbh$cp1$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<mvtcqs$1tf$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<mvu4b0$e25$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<mvum28$d1m$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 18 Oct 2015 00:57:19 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 24
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570483
[ ukryj nagłówki ]W dobre rady zaopatrzony jestem na najbliższe 40 lat, chociaż ze wszystkich nie
skorzystam bo człowiek nie żółw i nie żyje 100 lat. tak ze możesz sobie darować
glupawy ton. W tej chwili pieszy ma zachować ostrożność przed wejściem na jezdnie. I
każde zarejestrowane nie zachowanie przez pieszego ostrożności czyni go jeśli nie
sprawca to wspolwinnym. I jest to jedyne dobre rozwiązanie. Zamiast wydawać kasę na
jakieś popierdolone kampanie społeczne oszukujace pieszych ze jak pasy to nawet
pociągi w miejscu staja powinni uświadamiać kretynów ze wchodząc na jezdnie znajdują
się w obcym dla organizmów żywych środowisku opanowanym przez żelazo. Ważące od pol
tony wzwyż. Oczywiście do najglupszych to nie dotrze i jeśli będą mieli pecha to
zostaną czasowo albo na zawsze wyeliminowani z poruszania się gdziekolwiek. Pieszy na
jezdni nie może mieć większych praw niż kierowca bo danie mu większych praw prowadzi
do demoralizacji. I bardzo dobrze ze piesi nie dostali większych praw niż kierowcy.
Jesli piesi uważają ze maja problemy z dostaniem się na druga stronę drogi to maja
domagać się przejść z sygnalizatorami na zadanie a nie bezwzględnego pierwszeństwa na
przejściach. Niedużo jezdze, w zasadzie tylko po miescie. Mieszkam w srodmiesciu i
mam kontakt z dużą ilościa pieszych. Z moich skromnych obserwacji wynika ze piesi to
idioci. Policja powinna tych łamiących najbardziej oczywiste przepisy jak włazenie na
czerwonym dla nich świetle wylapywac i ustawiać do pionu mandatami. Pozwolenie w
Polsce pieszym na to żeby mieli pierwszeństwo na jezdniach to tak jakby w Anglii
przeszli na ruch prawostronny z tym ze przez pierwszy rok tylko ciężarówki.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.15 08:07 Shrek
- 18.10.15 08:18 Shrek
- 18.10.15 08:33 Liwiusz
- 18.10.15 08:57 Shrek
- 18.10.15 10:01 HubertO
- 18.10.15 10:03 HubertO
- 18.10.15 10:49 Czesław Wiśniak
- 18.10.15 11:30 Liwiusz
- 18.10.15 12:43 Shrek
- 18.10.15 14:05 Zenek Kapelinder
- 18.10.15 16:13 Liwiusz
- 18.10.15 16:20 Zenek Kapelinder
- 18.10.15 18:22 Liwiusz
- 18.10.15 19:51 re
- 18.10.15 20:31 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe
- 2024-11-07 Pytanie o transformator do dzwonka
- 2024-11-07 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-07 międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- 2024-11-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-11-07 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-11-07 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-07 Rzeszów => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby