-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "HubertO" <b...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl>
<56337297$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 1 Nov 2015 07:34:16 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 53
Message-ID: <5635b2aa$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-214-7.static.espol.com.pl
X-Trace: 1446359722 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 644 94.229.214.7:1161
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571395
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl...
> On 30.10.2015 02:06, HubertO wrote:
>
>>>> Więc jaki zapis byłby całkowicie jasny dla wszystkich, według Ciebie ?
>>
>>> "pieszy korzystający z przejścia dla pieszych ma pierwszenstwo." Koniec.
>>> Można zrobić wyjątek dla tramwajów. I nie mów, że to to co teraz, bo
>>> teraz
>>> po kropce jest następny paragraf.
>>>
>>> Shrek.
>>
>> Twój pomysł jest bardziej radykalny od projektu Bublewicz.
>
> A co radykalnego w jednoznacznym określeniu pierwszeństwa? Tak żeby
> wszyscy zrozumieli?
Gdyby to było takie proste to nad tym nie zastanawiała by się tak długo
duża grupa ludzi (fachowcy, prawnicy, politycy).
W końcu nie zdecydowali się uchwalić to tak jak ty chcesz,
tylko wprowadzili warunki dla pieszych i kierowców.
Ty chcesz zrobić z pieszego swiętą krowę.
Bez twoich pomysłów, już teraz wielu pieszych chodzi tak jakby
byli świętymi krowami.
> Jakoś nikt nie wpada na pomysł, że jak masz skrzyżowanie z pierwszeństwem,
> to należy się na pierwszeństwie zatrzymać, przepućcić tych spod znaku
> "ustąp pierwszeństwa" i jak nic nie jedzie to można jechać. Ciekawe
> dlaczego? Już wiem - bo to oznacza nie pierwszeństwo, a ustąp
> pierwszeństwa:)
O co ci chodzi w końcu ?
Chcesz przepuszczać BEZWARUNKOWO pieszych, czy nie chcesz ?
>> Nad projektem Bublewicz zastanawiało się bardzo wiele osób : posłowie,
>> senatorowie, specjaliści w podkomisji i komisji. Jednak nie przeszedł.
>> Widać, że jest więcej minusów niz plusów, albo koszty minusów są większe
>> niż plusów, albo i jedno i drugie.
>
> Nad zakazem drożdżówek w szkolnych sklepikach również. Nad OFE też i to
> dwa razy - raz jak nas do tego zmuszali, drugi raz jak kasę ukradli. Nad
> wieloma innymi rzeczami też. Teza, że jeśli coś przeszło przez procedurę
> ustawodawczą to znaczy, że jest to rozsądne i co więcej jednoznaczne
> jest... no ryzykowna jest:)
>
> Shrek.
Jest nowy Parlament i zobaczymy co wymyślą.
"Punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia"
"Jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim dogodził".
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.15 07:57 Shrek
- 01.11.15 08:03 Czesław Wiśniak
- 01.11.15 08:08 Shrek
- 01.11.15 08:10 Shrek
- 01.11.15 22:55 HubertO
- 02.11.15 06:53 Shrek
- 02.11.15 10:27 HubertO
- 02.11.15 14:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A