-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "HubertO" <b...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
<1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
<n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
<8jq7et9gpayq$.17iy50a1w8o5g$.dlg@40tude.net>
<n0rmnl$ml9$1@node1.news.atman.pl>
<oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
<n0sh9f$ggp$1@node1.news.atman.pl>
<5631ccd1$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<n0sl90$kc9$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<n0t45f$vth$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0td0g$dhl$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0tvc3$r8a$2@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
In-Reply-To: <9...@g...com>
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 1 Nov 2015 07:35:05 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 14
Message-ID: <5635b2aa$1$644$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-214-7.static.espol.com.pl
X-Trace: 1446359722 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 644 94.229.214.7:1161
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571394
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
news:9e69a95f-9461-46df-a6fd-000f08bcdb0c@googlegrou
ps.com...
> Nigdy nie twierdziłem jakoby na przejściu pieszy nie miał pierwszeństwa.
> On je ma pod warunkiem ze zachowa ostrożność.
Pieszy ma zawsze pierwszeństwo na przejściu. Prawo nie stawia żadnych
warunków w sprawie pierwszeństwa, gdy pieszy juz jest na przejściu.
Pieszemu nie zawsze wolno wejść na przejście, ale to tylko może być
okolicznością łagodzącą, która zmniejszy karę dla kierowcy.
Kierowca ma obowiązek zmniejszenia prędkości przed przejściem,
czyli może być to nawet zatrzymanie, aby nie narazić na niebezpieczeństwo
pieszego będącego na przejściu, lub WCHODZĄCEGO.
Patrz rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.15 07:34 HubertO
- 01.11.15 07:57 Shrek
- 01.11.15 08:03 Czesław Wiśniak
- 01.11.15 08:08 Shrek
- 01.11.15 08:10 Shrek
- 01.11.15 22:55 HubertO
- 02.11.15 06:53 Shrek
- 02.11.15 10:27 HubertO
- 02.11.15 14:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A