-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: A jednak piesi ...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 28 Oct 2015 22:11:14 +0100
Message-ID: <1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
Lines: 45
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1446066671 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 82.143.187.50:50375
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571215
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 28 Oct 2015 21:45:50 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):
> W dniu 28.10.2015 o 21:29, J.F. pisze:
>>> https://www.youtube.com/watch?v=EUm5EQcJgkI
>> Podrecznikowy niemal przyklad graniczny.
>> Szkoda ze kamera nie pokazala wiecej.
>> "na przejsciu" byli juz pewien czas ... ale dwoch pasow ruchu tam
>> chyba nie ma.
>> I chyba nie dali kierowcy szans na zatrzymanie, nawet jak jechal
>> przepisowa predkoscia. Slisko. A skoro nie dali, to wtargniecie :-)
>> Bo jak widac od uderzenia mial droge zatrzymania jakies 2m. Mimo, ze
>> nadal slisko.
>> Nie chcialo sie obejrzec, a potem pretensje do kierowcy ...
>
> "Policjanci zatrzymali prawo jazdy 38-letniej kierującej peugeotem.
> Kobieta była trzeźwa. Odpowie przed sądem. - 38-latce grozi zakaz
> prowadzenia pojazdów mechanicznych od sześciu miesięcy do trzech lat,
> jak również kara grzywny do 5 tys. zł - poinformował Prokopczyk. Dodał,
> że kobieta, odnosząc się do okoliczności zdarzenia, powiedziała
> policjantom, że "została zaskoczona przez osoby, które znalazły się na
> przejściu". - Kwestia bezsporną jest wina kierującej, która zbliżając
> się do przejścia dla pieszych, powinna zachować szczególną ostrożność.
> Dojeżdżając do przejścia, miała kilkanaście metrów, gdy piesi byli już
> na przejściu - powiedział Prokopczyk. Dodał, że z monitoringu wynika, że
> nie rozejrzeli się, wchodząc na jezdnię, ale byli już na środku zebry,
> kiedy nadjechał samochód i ich potrącił."
A co potem sad na to, a przedtem biegly i prokurator ?
Bo ... z jednej strony na srodku przejscia, z drugiej - od wejscia do
uderzenia 4 kroki i 2 sekundy mijaja.
Sami policjanci twierdza, ze to za malo na skuteczne hamowanie :-)
> Dodatkowo teorie braku rozejrzenia się można łatwo obalić bo ulica jest
> jednokierunkowa a piesi przez pewien czas szli "na przeciwko" samochodu,
> więc na miejscu kierującej zastanowił bym się czy podnosić ten dowód w
> Sądzie.
Zarzut moze i faktycznie niewlasciwy ... wiec tym bardziej powinni
widziec ze wchodza prosto pod samochod :-)
> Niestety sądząc po opiniach tu i na YT to daleko nam do cywilizacji :)
Cywilizacja drogi hamowania nie skroci :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 23:18 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 23:21 re
- 28.10.15 23:53 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 00:25 J.F.
- 29.10.15 00:45 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 00:50 J.F.
- 29.10.15 01:32 J.F.
- 29.10.15 08:19 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 08:21 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 08:37 J.F.
- 29.10.15 09:27 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 11:29 J.F.
- 29.10.15 13:04 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 13:41 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 15:21 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=