  • 1. Data: 2012-02-03 12:31:59
    Temat: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Akumulator nowy, kable i swiece nowe, filtry nowe, paliwo wielokrotnie
    sprawdzone i co?

    Wystarczylo -25 stopni, zeby odpalanie Forda trwalo kilka minut. W koncu
    zapalil, ale z wyrazna skarga w glosie.

    A taka Łada czy Zaporozec odpalaja przy minus 40 stopniach i czasem nawet
    maja fabryczne grzalki w chlodnicy.

    Trzeba kupic!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-02-03 12:56:25
    Temat: Re: A jednak Łada albo Zaporozec
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A taka Łada czy Zaporozec odpalaja przy minus 40 stopniach i czasem nawet
    > maja fabryczne grzalki w chlodnicy.
    >
    > Trzeba kupic!

    ZAZ968, Ogrzewanie benzynowe włączyć, ustalić na obieg zamknięty, korbę
    wyjąć (jak poniżej -20), raz-dwa-trzy odpalić, poczekać jeszcze chwilę aż
    lód zaczyna spływać po szybach a we wnętrzu unosi się zapach ciepłej ceraty,
    można wywietrzyć bo 40 stopni to odrobinkę za dużo ;-) Za to płaciłem
    biletami NBP
    Obserwować zazdrość na innych parkingu - bezcenne :-)
    Ech, dawne czasy...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2012-02-03 14:39:05
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-03 12:31, Maciek pisze:

> [...]
    > zapalil, ale z wyrazna skarga w glosie.
    >
    > A taka Łada czy Zaporozec odpalaja przy minus 40 stopniach i czasem nawet

    O godz. 7 rano -23 st. moja Lada Niva zapaliła bez żadnego problemu .
    Akumulator tak jak i cała Niva ma sześć latek .

  • 4. Data: 2012-02-03 16:43:33
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > A taka Łada czy Zaporozec odpalaja przy minus 40 stopniach i czasem nawet
> [...]

    Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem (-31 dziś
    było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
    Aku oryginalny.

  • 5. Data: 2012-02-03 17:04:58
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 03.02.2012 14:39, Pan Zbyszek pisze:

    > O godz. 7 rano -23 st. moja Lada Niva zapaliła bez żadnego problemu .
    > Akumulator tak jak i cała Niva ma sześć latek .

    no co wy? cytryna 2000r hdi odpala bez problemu. przymarzła klapa
    bagażnika, zamarzł centralny w drzwiach pasażera, (puszcza jak się
    ogrzeje) ale auto pali. Fakt że jeszcze nigdy nie widziałem żeby się tak
    długo świece grzały (automat ustala czas) ale pali!
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-02-03 17:08:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kor_nick" napisał w wiadomości grup
    > Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem (-31 dziś
    > było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
    > Aku oryginalny.

    Hehe. Ja w oplu 2 razy zagrzałem świecami i odpaliłem od razu. Teraz jak
    wracałem to wystarczyło raz zagrzać świece. Także Białystok. :)

  • 7. Data: 2012-02-03 20:08:16
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Toyota Matrix 6 letnia, odpala bez problemu i to pod Białymstokiem (-31
    > dziś było rano, od kilku nocy ok. -26-29).
    > Aku oryginalny.

    A mi dzisiaj Fabianka pierwszy raz po 9 latach poległa (-25*C). Czas
    wymienić w końcu akumulator. :-)

  • 8. Data: 2012-02-03 20:34:07
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-03 17:04, ToMasz pisze:

> [...]
    > ogrzeje) ale auto pali. Fakt że jeszcze nigdy nie widziałem żeby się tak
    > długo świece grzały (automat ustala czas) ale pali!

    Moja Xantia 1.9td dwa lata temu przy -25 tez odpalala za 1 kreceniem. A
    podobno francuzy sa do d...

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 9. Data: 2012-02-03 21:21:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 20:34:07 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > Moja Xantia 1.9td dwa lata temu przy -25 tez odpalala za 1 kreceniem. A
    > podobno francuzy sa do d...

    Moj nawet krecil niemrawo, mimo nowego i naladowanego akumulatora, a silnik
    lapal, krztusil sie i gasl po pol sekundy. Podejrzewam korek z lodu w
    ukladzie paliwowym.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2012-02-03 23:18:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 12:31:59 +0100, Maciek napisał(a):

    > Wystarczylo -25 stopni, zeby odpalanie Forda trwalo kilka minut. W koncu
    > zapalil, ale z wyrazna skarga w glosie.

    Ciekawe, mój ford zapala od kopa...

    --