    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A gdyby zamiast AC w domu było DC....
    Date: Wed, 13 Aug 2014 22:41:03 +0200
    <1...@p...pl.invalid>
    <lsfof9$dff$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <53eb6ab4$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <53eb7c81$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <53eb90e9$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1g73w43b1ztgt.6xum2265neuu$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2014-08-13 22:19, J.F. pisze:

    > Na jakiejs podstawie to pokazuje, ale moze i klamie ..

    No bo to prędkość wynegocjowana wynikająca z warunków propagacji. Jak
    masz super hiper warunki dla 802.cośtam.g to Ci pokaże 54M (chyba tyle
    nigdy nie widziałem nawet jak anteny były obok siebie) na każdym
    urządzeniu, ale przecież tyle lata wokół access pointa, wiec jak kilka
    równocześnie zacznie transmisję, to faktyczna każdego z nich poleci na
    pysk - jak w ehternecie na hubie albo koncentryku. Wszystko niby ma 10M,
    a tak naprawdę to każdy ma sporo mniej. A i też wszystko wokół przeszkadza.

    > Byc moze. Ale co zrobic - eter uciac i zacisnac jeszcze raz ?

    U mnie często pomaga zmiana oprogramowania (sterownika albo firmware)
    na nowsze, a czasem się urządzenia zwyczajnie "nie lubią" ;) i trzeba
    jedno zmienić. Ogólnie to sam z tego powodu (wzajemnej niechęci
    urządzeń) nie lubię D-Linka, bo niby taka firma, a całkiem często bywają
    dziwaczne problemy nawet między urządzeniami tej firmy, które znikają po
    zmianie na coś innego, nawet tańszego.

    Puść mtr-a - będziesz wiedział.
    No chyba, że to lokalnie.

    Pozdrawiam