eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA bylo uwazac i jezdzic ostroznieRe: A bylo uwazac i jezdzic ostroznie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
    .MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@g...com>
    <ofcjmu$7ae$3@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ofcjmu$7ae$3@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: A bylo uwazac i jezdzic ostroznie
    Date: Tue, 16 May 2017 19:22:13 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <591b3547$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.160.180
    X-Trace: 1494955335 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 83.27.160.180:51007
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2603
    X-Received-Body-CRC: 666217140
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605094
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ofcjmu$7ae$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 15.05.2017 o 08:50, p...@g...com pisze:
    >> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
    sc-w-polsce-zabija/99nx4m5
    >> Statystyka juz jest wiec pora na akcje represyjna zeby towarzystwo
    >> sie ogarnelo :-)

    >No patrzaj - a w Warszawie dalej spadło o coś koło 10% (populiści
    >ograniczyliby się do info, że w spadło w porównaniu z rokiem kiedy
    >fotopstryczki działały);)

    Nie tylko w Warszawie, ale dobrze byloby raport poczytac, bo pismaki
    jakby jak zwykle wykazuja sie ignorancja, i myla liczby, bo przeciez
    to wszystko jedno.

    Gminne FR byly ustawiane w terenie zabudowanym, gdzie jednak
    najbardziej narazeni byli piesi.
    A jesli wypadkow z udzialem pieszych nie przybylo, to moze jednak nie
    likwidacja gminnych FR zawinila ?

    Jesli natomiast wzrosla ilosc wypadkow spowodowanych przez kierowcow
    (z udzialem pieszych czy wszystkich ?), a zmalala tych spowodowanych
    przez pieszych ... cos sie zmienilo, czy tylko sady coraz czesciej
    orzekaja wine kierowcy, bo np z ekspertyzy wynika, ze jechal 65
    zamiast 50 ...

    Ze spadla ilosc wypadkow w miejscach gdzie stoja FR ITD, to sie nie ma
    co dziwic, tylko ile jest takich miejsc i jak dlugi odcinek
    zabezpiecza taki FR.
    Cala wies, czy jedno skrzyzowanie ?
    A co z tymi, co ustawione w szczerym polu na zakrecie ? Podniosly
    bezpieczenstwo ?
    Czy przez poprzednie 5 lat "w tym miejscu" byly 2 wypadki, a od
    instalacji zero ... przez 2 lata ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: