-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
<ofcjmu$7ae$3@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ofcjmu$7ae$3@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: A bylo uwazac i jezdzic ostroznie
Date: Tue, 16 May 2017 19:22:13 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 38
Message-ID: <591b3547$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.160.180
X-Trace: 1494955335 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 83.27.160.180:51007
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2603
X-Received-Body-CRC: 666217140
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605094
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ofcjmu$7ae$...@n...news.atman.pl...
W dniu 15.05.2017 o 08:50, p...@g...com pisze:
>> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-predko
sc-w-polsce-zabija/99nx4m5
>> Statystyka juz jest wiec pora na akcje represyjna zeby towarzystwo
>> sie ogarnelo :-)
>No patrzaj - a w Warszawie dalej spadło o coś koło 10% (populiści
>ograniczyliby się do info, że w spadło w porównaniu z rokiem kiedy
>fotopstryczki działały);)
Nie tylko w Warszawie, ale dobrze byloby raport poczytac, bo pismaki
jakby jak zwykle wykazuja sie ignorancja, i myla liczby, bo przeciez
to wszystko jedno.
Gminne FR byly ustawiane w terenie zabudowanym, gdzie jednak
najbardziej narazeni byli piesi.
A jesli wypadkow z udzialem pieszych nie przybylo, to moze jednak nie
likwidacja gminnych FR zawinila ?
Jesli natomiast wzrosla ilosc wypadkow spowodowanych przez kierowcow
(z udzialem pieszych czy wszystkich ?), a zmalala tych spowodowanych
przez pieszych ... cos sie zmienilo, czy tylko sady coraz czesciej
orzekaja wine kierowcy, bo np z ekspertyzy wynika, ze jechal 65
zamiast 50 ...
Ze spadla ilosc wypadkow w miejscach gdzie stoja FR ITD, to sie nie ma
co dziwic, tylko ile jest takich miejsc i jak dlugi odcinek
zabezpiecza taki FR.
Cala wies, czy jedno skrzyzowanie ?
A co z tymi, co ustawione w szczerym polu na zakrecie ? Podniosly
bezpieczenstwo ?
Czy przez poprzednie 5 lat "w tym miejscu" byly 2 wypadki, a od
instalacji zero ... przez 2 lata ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=