    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Tue, 05 Jan 2021 13:11:29 +0100
    <rqsv75$k6$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rr9po9$1hh8$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rrcpbl$tb7$2@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <rri0e5$58c$2@gioia.aioe.org> <rrp7eh$18p9$4@gioia.aioe.org>
    <rrq5nt$1lhd$3@gioia.aioe.org>
    <5fe0d6f5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <rs6vnf$14et$2@gioia.aioe.org>
    <a...@4...com>
    <rs9htg$1nt6$1@gioia.aioe.org>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 27 Dec 2020 09:50:56 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rs9htg$1nt6$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >To ty głupoty piszesz, no dobra - nie głupoty a masz jakieś takie
    >minimalne oczekiwania. Dla mnie jest oczywiste że gdy włączam jakiś
    >proces to wymagam aby obsługiwany on był na 100% możliwości sprzętu, a
    >nie proces będzie się ślimaczył a procek daje kilka/kilkanaście procent
    >swoich możliwości. Gdzieś tu tkwi poważny błąd, pytanie tylko czy
    >zamierzany.. Bo i tu ,może istnieć zjawisko powszechnie stosowanego i
    >zamierzanego "zubażania sprzętu".

    Nic nie ma prawa się ślimaczyć, procesy dostają od systemu operacyjnego tyle, ile
    potrzebują(aż do max zajętości rdzenia/procesora), jeśli jest inaczej to znaczy, że
    proces więcej nie wymaga, nawet skomplikowane procesy obliczeniowe nie wymagają
    miliardów
    operacji arytmetyczno logisznych na sekundę przez cały czas, jednak są programy,
    które
    drenują procesor w 100%.

    Przykładowo, odpal to na próbę, powinno zająć 100% wszystkich rdzeni:
    http://http.distributed.net/pub/dcti/current-client/
    dnetc-win64-amd64.zip
    lub to(na laptopie odradzam, bo mu się stopi obudowqa lub zaliczy thermal shutdown
    czy
    bsod):
    http://www.numberworld.org/y-cruncher/y-cruncher%20v
    0.7.8.9507.zip

    Ustaw tym programom wysoki priorytet(realtime) i opowiedz nam o swoich wrażeniach z
    użyktowania innych programów równolegle z podanymi.

    Nawiasem mówiąc y-cruncher to bardzo dobry program do diagnostyki, choć jego
    przeznaczenie jest inne.