  • Data: 2021-01-04 18:51:38
    Temat: Re: 9hpln
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    trybun pisze:

    > Ale podobno miał super antenę GSM, tak że obszarem zasięgu bił
    > wszystkich konkurentów. Jako jedyny producent chwalił się tym w
    > reklamach.. Miałeś może okazje przekonać się że to prawda?

    Musiałbym porównać Asusa z innymi telefonami...
    W Wieńcu była taka okazja -- był słaby zasięg Play,
    ale nie porównywałem.

    Ogólnie (wg mnie) warto mieć SIMki różnych operatorów.

    >>> Zwykły. Numerek, czyli co?

    > Chyba chodzi o dane z rubryki "ID"? Zresztą teraz i tak nie
    > widzę bo w domu tego satelity nie widać a na zewnątrz leje
    > deszcz. Nr podam przy najbliższej okazji.

    Gdybyś miał Galileo -- widziałbyś/widywałbyś u siebie (~Poznań)
    naraz dużo (~10) satelitów z flagą UE w części GNSS. Satelity
    SBAS (jeden czy kilka -- obojętne) nie podadzą Ci pozycji.

    --
    Ene