  • Data: 2023-05-30 16:33:01
    Temat: Re: 9V AC z 5V DCt
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 May 2023 02:06:31 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    -zmontowany-1hz-1mhz-11438095332
    zaledwie 0,07% błędu. Kiedyś kwarc stroiło się trymerem, a i tak trochę
    pływał przy zmianach temperatury.

    > Spoko, rozumiem. W/w to nie wykładnia, to wskazanie. Sam mam w domu
    > zegary różne i nawet lubię je przestawiać, nawet w samochodzie,
    > szczegĂłlnie na czas letni/zimowy lub synchro/min/sec. Wszystko OK kiedy
    > się spóźniają :)

    A dlaczego kiedy spózniają? Zazwyczaj czlowiek woli, żeby sie
    spieszyły, lepiej wyjsc 5 minut za wczesnie niz za póżno, szczególnie
    na jakis waĹźny termin.

    Tylko ... sporo zegarkĂłw sie latwo przestawia "do przodu", ale
    upierdliwie "do tylu", bo trzeba np przestawic o 57 minut..

    > Lubię kontrolować/przestawiać...a spóźniają się moje
    > wszystkie/niezależne. Mam zegary sterowane radiowo więc mam wzorzec. Jak
    > pisałem, można się mścić i robić własną podstawę czasu ale w 21 wieku to
    > kopalina. Jak powymieniałem, gdzie mogłem wszystkie zegary na radiowce
    > to coś się zmieniło. To kwestia ogarniania. Są tacy co preferują dzwony
    > kościelne i tacy co ogarniają synchro smartfona/PC/operator.

    Smartfony maja dosc dokladny czas, a to chyba "sytemowy", tzn z
    systemu GSM ...

    J.