  • Data: 2023-05-31 07:10:59
    Temat: Re: 9V AC z 5V DC
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/05/2023 16:26, J.F wrote:
    > No to wpisz ile tam potrzeba :-)

    Mam 1kW falownik. On daje radę odpalić pompę do 300W. Większej nie mam.

    Najmniejsza pompa jaką miałem, 60W powodowała przejście falwonika 150W w
    tryb awaryjny.

    Są układy rozruchowe do narzędzi, ale one są oparte o tyrystory i
    powodują konfuzję falowników. Stosowałem za to układy rozruchowe z
    rezystorami (jakieś AVT z allegro) i to o dziwo działa całkiem nieźle,
    choć akurat nie do pompy tylko innego silnika (wentylacja).