  • Data: 2023-05-30 02:06:31
    Temat: Re: 9V AC z 5V DCt
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2023 o 01:22, M M pisze:
> [...]
    -zmontowany-1hz-1mhz-11438095332
    > Do zegara jakikolwiek generator RC jest zbyt mało dokładny. Minuta na dobę to
    zaledwie 0,07% błędu. Kiedyś kwarc stroiło się trymerem, a i tak trochę pływał przy
    zmianach temperatury.

    Spoko, rozumiem. W/w to nie wykładnia, to wskazanie. Sam mam w domu
    zegary różne i nawet lubię je przestawiać, nawet w samochodzie,
    szczególnie na czas letni/zimowy lub synchro/min/sec. Wszystko OK kiedy
    się spóźniają :) Lubię kontrolować/przestawiać...a spóźniają się moje
    wszystkie/niezależne. Mam zegary sterowane radiowo więc mam wzorzec. Jak
    pisałem, można się mścić i robić własną podstawę czasu ale w 21 wieku to
    kopalina. Jak powymieniałem, gdzie mogłem wszystkie zegary na radiowce
    to coś się zmieniło. To kwestia ogarniania. Są tacy co preferują dzwony
    kościelne i tacy co ogarniają synchro smartfona/PC/operator. Jedni wolą
    głośno inni cicho. Preferuję cicho bo to nie wkurwia innych, jak dzwon
    czy wzmacniacz audio 500W/Wincyj na wieży kościoła o 8:00 w niedzielę :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>