-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 911 turbo
Date: Tue, 2 Sep 2014 21:16:23 +0200
Organization: private
Lines: 33
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <lttr10$fpd$1@usenet.news.interia.pl>
<5402e666$0$3043$65785112@news.neostrada.pl>
<ltv6vj$a7k$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<54034704$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<5405a0db$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<5405b231$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
<5405b354$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
<5405b6cf$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@p...pl.invalid>
<lu4ptp$7dq$1@node1.news.atman.pl>
<5405f8cd$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abgj179.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1409685384 3954 83.7.73.179 (2 Sep 2014 19:16:24 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Sep 2014 19:16:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <5405f8cd$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
X-Comment-To: J.F.
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543258
[ ukryj nagłówki ]Hello J.F.,
Tuesday, September 2, 2014, 7:05:15 PM, you wrote:
>>> Lanos lekki jest (10kg/KM dla 1.6) i potrafi żwawo przyśpieszać.
>>> Ci, co jeździli w Bednarach pamiętają. Na końcu pasa licznikowe
>>> 180km/h i jeszcze dało się wyhamować :)
>>To było tyle lat temu, że teraz "nie da się 200 Lanosem" może być
>>prawdą, auta nie młodnieją.
> No jak, teraz to jest lanos 1.65, cylinder sie troche powiekszyl,
Nie tak dużo - pierwszy szlif dopiero.
> mocy przybylo :-)
2 szlify głowicy też swoje dodają ;)
> Zeby nie bylo watpliwosci - mowimy raczej o liczniku.
Nie - mówimy o GPS.
> Zawyza jak w kazdym aucie, naprawde jest powiedzmy 190, ale
> wskazowka przekracza 200 ..
Wskazówka pokazała 215. Ale już pisałem - utrzymanie takiej prędkości
wymaga sprzyjających warunków.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.14 21:34 tá´Ź
- 02.09.14 22:01 depros
- 06.09.14 18:52 Rafał Grzelak
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=