-
1. Data: 2014-08-31 02:42:07
Temat: 911 turbo
Od: megrimsES <m...@i...pl>
Zapierdala okrutnie, ale jeszcze za wcześnie aby coś powiedzieć.
Ogromny plus za Ceramikę. Nie spodziewałem się, że to takie fajne.
Duży plus za mniejsze spalanie niż moje dotychczasowe duże benzyny.
C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.
Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
to nakręcę jakiś śmieszny filmik.
-
2. Data: 2014-08-31 03:31:34
Temat: Re: 911 turbo
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** megrimsES pisze tak:
> Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
> to nakręcę jakiś śmieszny filmik.
Tylko nie z własnej ręki please ;)
Bo ostatnio się przekonałem, że może to być niebezpieczne jak komórka.
--
Piter
golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.
-
3. Data: 2014-08-31 11:10:00
Temat: Re: 911 turbo
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-08-31 02:42, megrimsES pisze:
> Zapierdala okrutnie, ale jeszcze za wcześnie aby coś powiedzieć.
> Ogromny plus za Ceramikę. Nie spodziewałem się, że to takie fajne.
> Duży plus za mniejsze spalanie niż moje dotychczasowe duże benzyny.
> C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.
>
> Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
> to nakręcę jakiś śmieszny filmik.
Wagi jakie samochodów? Komfort jazdy jaki opisz wszystkie trzy
przypadki? Czy cała trójka posiada turbinę?
Megrims czemu nie GTR co Ci w nim nie pasowało? Na papierze wychodzi że
GTR szybszy i mniej ludzi wie o co chodzi. W 911 wyglądasz jak gwiazdor
z TVN;)
-
4. Data: 2014-08-31 15:12:18
Temat: Re: 911 turbo
Od: megrimsES <m...@i...pl>
W dniu 2014-08-31 o 11:10, depros pisze:
> W dniu 2014-08-31 02:42, megrimsES pisze:
>> Zapierdala okrutnie, ale jeszcze za wcześnie aby coś powiedzieć.
>> Ogromny plus za Ceramikę. Nie spodziewałem się, że to takie fajne.
>> Duży plus za mniejsze spalanie niż moje dotychczasowe duże benzyny.
>> C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.
>>
>> Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
>> to nakręcę jakiś śmieszny filmik.
>
> Wagi jakie samochodów? Komfort jazdy jaki opisz wszystkie trzy
> przypadki? Czy cała trójka posiada turbinę?
> Megrims czemu nie GTR co Ci w nim nie pasowało? Na papierze wychodzi że
> GTR szybszy i mniej ludzi wie o co chodzi. W 911 wyglądasz jak gwiazdor
> z TVN;)
Podzielę się uwagą:
Jak można było zrobić auto, które rusza z dwójki, a piątkę wrzuca
przy 280 km/h.
-
5. Data: 2014-08-31 15:34:00
Temat: Re: 911 turbo
Od: tá´Ź
megrimsES wrote:
> Zapierdala okrutnie
Dasz się karnąć?!
--
ss??q s? ??u??ou??
-
6. Data: 2014-08-31 15:49:59
Temat: Re: 911 turbo
Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>
t? wrote:
> megrimsES wrote:
>
> > Zapierdala okrutnie
>
> Dasz się karnąć?!
tylko nie zmieniaj przerzutek!
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
-
7. Data: 2014-08-31 15:53:21
Temat: Re: 911 turbo
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-08-31 15:12, megrimsES pisze:
> W dniu 2014-08-31 o 11:10, depros pisze:
>> W dniu 2014-08-31 02:42, megrimsES pisze:
>>> Zapierdala okrutnie, ale jeszcze za wcześnie aby coś powiedzieć.
>>> Ogromny plus za Ceramikę. Nie spodziewałem się, że to takie fajne.
>>> Duży plus za mniejsze spalanie niż moje dotychczasowe duże benzyny.
>>> C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.
>>>
>>> Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
>>> to nakręcę jakiś śmieszny filmik.
>>
>> Wagi jakie samochodów? Komfort jazdy jaki opisz wszystkie trzy
>> przypadki? Czy cała trójka posiada turbinę?
>> Megrims czemu nie GTR co Ci w nim nie pasowało? Na papierze wychodzi że
>> GTR szybszy i mniej ludzi wie o co chodzi. W 911 wyglądasz jak gwiazdor
>> z TVN;)
>
> Podzielę się uwagą:
>
> Jak można było zrobić auto, które rusza z dwójki, a piątkę wrzuca
> przy 280 km/h.
To po co w tym aucie jest pierwszy bieg?
Co do piątego biegu, to za długie przełożenia Ci się nie podobają? Jak
to ma 2.8 s do setki to kto nadąży cisnąć guziki?
-
8. Data: 2014-08-31 16:03:01
Temat: Re: 911 turbo
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello megrimsES,
Sunday, August 31, 2014, 3:12:18 PM, you wrote:
>>> Zapierdala okrutnie, ale jeszcze za wcześnie aby coś powiedzieć.
>>> Ogromny plus za Ceramikę. Nie spodziewałem się, że to takie fajne.
>>> Duży plus za mniejsze spalanie niż moje dotychczasowe duże benzyny.
>>> C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.
>>> Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
>>> to nakręcę jakiś śmieszny filmik.
>> Wagi jakie samochodów? Komfort jazdy jaki opisz wszystkie trzy
>> przypadki? Czy cała trójka posiada turbinę?
>> Megrims czemu nie GTR co Ci w nim nie pasowało? Na papierze wychodzi że
>> GTR szybszy i mniej ludzi wie o co chodzi. W 911 wyglądasz jak gwiazdor
>> z TVN;)
> Podzielę się uwagą:
> Jak można było zrobić auto, które rusza z dwójki,
A które nie rusza? :O
> a piątkę wrzuca przy 280 km/h.
Wolisz takie, w którym piątka kończy się przy 200km/h i nie ma
szóstki? Co ja bym dał za choć trochę dłuższą skrzynię...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
9. Data: 2014-08-31 16:14:02
Temat: Re: 911 turbo
Od: depros <d...@g...com>
> Wolisz takie, w którym piątka kończy się przy 200km/h i nie ma
> szóstki? Co ja bym dał za choć trochę dłuższą skrzynię...
>
Panie Romanie więc może pora na GT-R?;-)
-
10. Data: 2014-08-31 17:49:52
Temat: Re: 911 turbo
Od: tá´Ź
Rafał Grzelak wrote:
> tylko nie zmieniaj przerzutek!
Mam nadzieję, że MEGRIMIS mi pozwoli. :/
--
ss??q s? ??u??ou??