  • Data: 2014-03-13 23:26:03
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 21:34:34 +0100, Adam napisał(a):

    > A mógłbyś coś merytorycznie?

    Proszę bardzo. Cytat z tekstu:
    "Przez wiele lat pokonywałem 15 - 18 tys. km miesięcznie. Teraz jeżdżę
    mniej, po około 10 tys. Łatwo policzyć, że w moim przypadku koszt montażu
    zwrócił się już po około trzech miesiącach. "

    > Bo mam wrażenie, że czytałeś zupełnie inny artykuł, niż podawał Tomek.
    >
    > Ja nie widzę nic o wtrysku gazu. Na fotografii jest instalacja
    > mieszalnikowa, notabene mieszalnik zainstalowany jak najbardziej
    > prawidłowo - bokiem do kierunku jazdy, co eliminuje problemy z
    > podciśnieniem na membranie.

    On instalację ma w porządku, bo do tak prymitywnego silnika i tak nic
    lepszego nie zastosuje.
    Facet pisze farmazony o tym, że łatwo policzyć, że już po 50 tysiącach
    kilometrów zwrócił mu się koszt instalacji. Mi koszt raczej drogiej
    instalacji wtrysku gazu zwrócił się właśnie po 15 tysiącach kilometrów.
    Więc albo facet używa chińskiego kalkulatora z rozładowaną baterią, albo te
    kilometry mu jakoś tak magicznie rosną im dłużej o nich opowiada. Ciekawe
    co robi, że jeździ po 700 kilometrów dziennie (albo 500 z niedzielami i
    świętami)? Całe dnie albo jedzie, albo śpi. Ja w styczniu zrobiłem 6000
    kilometrów i miałem wrażenie, że cały miesiąc nie wysiadałem z samochodu!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek