  • Data: 2019-12-26 10:40:27
    Temat: Re: 82-latek zginął na pasach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Same przejscia nie zabijają. Ale jak na nich zatrzymują się tacy co chcą przepuscic
    pieszych co sa na chodniku. To często tacy pomimo że pieszego mnie dotykaja to go
    zabijają.

    Konkludując. Spotkanie ciągu samochodowego z ciągiem pieszym jest z
    natury rzeczy niebezpieczne i żadne zaklinania i zmiany przepisów tego
    nie zmienią. Po co bić znowu tą/tę pianę ;-)

    Wyjściem jest rozdzielenie tych ciągów (samochody, rowery piesi) co
    będzie kosztowne i wywoła opory społeczne.
    Np. przesunięcie płotu o metr.
    Lekarstwem jest też spowalnianie prędkości przez ronda, skrzyżowania
    równorzędne czy o zgrozo PROGI ZWALNIAJĄCE

    Do tego czasu ludzie i tak będą ginąć na drogach czy na przejściach.

    Przypomnę że co roku umiera 6 tys. ludzi tylko z powodu złego kierowania
    środków zamiast na wczesne wykrywanie RAKA to na kosztowne operacje
    ciężkich, beznadziejnych przypadków.

    Tutaj opiekuńcze państwo nie może sobie poradzić BEZ WYDAWANIA
    DODATKOWYCH pieniędzy to jak ma sobie poradzić z tak ogromnymi kosztami.

    Można zakazać jazdy samochodom. Można. Można też zakazać, alkoholu,
    cukru, papierosów czy mięsa...

    Dalej jest to ŻENUJĄCE BICIE PIANY.

    Weźcie się do roboty po świętach ;-)