  • 1. Data: 2013-01-10 21:22:27
    Temat: 808 PV vs ONE X
    Od: uciu <g...@i...pl>

    witam,

    muszę kupić nowy telefon - o po przeanalizowaniu zostają 2 na:
    HTC ONE X
    Nokia 808 PUREVIEW

    Co byście wybrali?

    Czego oczekuje od telefonu: dzwonienia, dobrych zdjęć, klienta poczty e
    mail.
    Nie mam zamiaru nic ściągać z internetu, siedzieć w internecie itp. Od
    tego są inne urządzenia.
    Nokia bije HTC na zdjęcia ale czy warto ją wziąć/ gorszy ekran,
    podzespoły itp. Jest też cięższa. Plusem Nokii jest też bardziej
    idiotoodporna obudowa - wydaje mi się, że jak spadnie to nic złego się
    nie stanie, za to jak X spadnie...to widać ile tego jest na allegro z
    pękniętymi szybami.

    Jakie są Wasze sugestie/

    ucu

  • 2. Data: 2013-01-10 21:28:01
    Temat: Re: 808 PV vs ONE X
    Od: uciu <g...@i...pl>

    > Czego oczekuje od telefonu: dzwonienia, dobrych zdjęć, klienta poczty e
    > mail.

    Aha dodajmy do tego czes pracy baterii...

  • 3. Data: 2013-01-10 21:53:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.01.2013 21:28, uciu pisze:

    > Aha dodajmy do tego czes pracy baterii...

    sugeruje przeczytać dzisiejsze posty. Jak zamierzasz ładować
    _urządzenie_ rzadziej niż codziennie, to znaczy że je źle użytkujesz. To
    tak jakbyś miał auto, tankowane raz w roku.
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-01-10 22:09:20
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-10 21:22, uciu pisze:
> [...]
    > idiotoodporna obudowa - wydaje mi się, że jak spadnie to nic złego się
    > nie stanie, za to jak X spadnie...to widać ile tego jest na allegro z

    Żaden z tych które wstępnie wybrałeś. Z Sasmsunga Monte na pewno
    będziesz zadowolony. Jakość rozmów wręcz krystaliczna, bateria lekko
    licząc dwa tygodnie wytrzyma, i myślę że wobec powyższego łatwo się
    pogodzisz z nie najlepszej jakości fotkami.

  • 5. Data: 2013-01-10 22:31:25
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-10 22:09, Trybun pisze:

    > Z Sasmsunga Monte na pewno
    > będziesz zadowolony. Jakość rozmów wręcz krystaliczna, bateria lekko
    > licząc dwa tygodnie wytrzyma

    Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

  • 6. Data: 2013-01-10 22:56:28
    Od: uciu <g...@i...pl>

    > Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

    Mam nikona d7000 ale szukam czegoś dodatkowego, bardziej
    prznośnego/małpkowatego....co bede miał zawsze przy sobie;-)

  • 7. Data: 2013-01-10 23:12:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-10 22:56, uciu wrote:

    > Mam nikona d7000 ale szukam czegoś dodatkowego, bardziej
    > prznośnego/małpkowatego....co bede miał zawsze przy sobie;-)

    tutaj narzekaja niestety na czas pracy na jednym ladowaniu:
    http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=22886:re
    cenzja-nokia-808-pureview&option=com_content&Itemid=
    88:52
    po kazdej przesiadce z SGS2 na N8 i powrocie do SGS2 odczuwam wielka
    ulge. Wiem, 808 jest szybsza, mam nadzieje ze o wiele w stosunku do N8.
    Poza tym sklep Nokii przypomina strych cioci Halinki, czasem ktos wrzuci
    tam jakis niepotrzebny karton (np w postaci trailera filmowego) ale nie
    widac juz zadnych uzytecznych nowosci. Trzeba przyjac, ze to co dala
    Nokia plus to co juz jest w sklepie to wszystko i wiecej nie bedzie.

  • 8. Data: 2013-01-10 23:19:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-10 23:12, atm wrote:
> [...]

    Nie lepiej troche dolozyc i kupic dobry kompakt?
    Ja tez ogolnie jestem zwolennikiem dobrego aparatu w komorce,
    dlatego wciaz mam N8, jednak w zestawieniu z dobrym kompaktem
    nawet 808 polegnie.
    Zobacz co sie dzieje na ISO1600 (wybierz na jednym z okienek podgladu
    Nokie):
    http://www.dpreview.com/reviews/sony-cybershot-dsc-r
    x100/12

  • 9. Data: 2013-01-11 07:08:03
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 10 Jan 2013 21:53:09 +0100, ToMasz wrote:
    > To tak jakbyś miał auto, tankowane raz w roku.

    Hm, patrzac na przebieg mojego busa, to w 2012 opedzilby się dwoma, gora
    trzema pelnymi tankowaniami ;-)
    Rozumiem, ze mam go sprzedac? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2013-01-11 11:52:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomek <n...@o...pl> wrote:

    > Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

    Nie bardzo rozumiem o czym mówisz...
    Ja mam Canona Powershot G9, uzywam go do zdjęc podwodnych w czasie
    nurkowania...
    Baterię muszę ładować codziennie robiąc dwa nurkowania godzinne dziennie.
    Jesli mam nocne nurkowanie w dany dzien to laduje aparat rowniez przed
    nocnym nurkowaniem bo wtedy intensywnie używam wbudowanej lampy błyskowej.
    Każdy dzień nurkowania to ok 2-4GB zdjęć i krótkich sekwencji filmowych.
    Jak sam widzisz, cykle ładowania zależą w głównej mierze od trybu używania:
    jak mój aparat leży na półce nieużywany to oczywiście nie ładuję mu baterii
    miesiącami ale na wyjazdach ladowany jest codziennie jak komórka.