  • 11. Data: 2013-01-11 12:28:27
    Temat: Re: 808 PV vs ONE X
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-11 11:52, Pszemol pisze:

    > Nie bardzo rozumiem o czym mówisz...

    Ehhhh Pszemol, pobudka, przeczytaj pierwszy post tego wątku.

  • 12. Data: 2013-01-11 14:20:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Ehhhh Pszemol, pobudka, przeczytaj pierwszy post tego wątku.

    Ale czytałem cały wątek i nie widzę problemu - kto aparat foto ładuje raz na
    2 lata?
    Chyba tylko ktoś, kto w ogóle zdjęć nie robi i trzyma aparat foto na półce.

  • 13. Data: 2013-01-11 14:43:53
    Od: Tomek <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-11 14:20, Pszemol pisze:

    > Ale czytałem cały wątek i nie widzę problemu - kto aparat foto ładuje
    > raz na 2 lata?

    To, czego znów nie zrozumiałeś, nazywa się u nas "ironią". Trybun
    zachwalał swojego Canona, że bateria w nim trzymała 2 lata, a w
    telefonach ledwo 2 tygodnie. Więc, gdy padło pytanie o telefon z długo
    działającą baterią, napisałem jak wyżej. Capishi?

  • 14. Data: 2013-01-11 16:25:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomek <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > telefonach ledwo 2 tygodnie. Więc, gdy padło pytanie o telefon z długo
    > działającą baterią, napisałem jak wyżej. Capishi?

    Wszystko byloby ok, gdyby to bylo w tym samym watku - ja widzisz nie czytam
    tu wszystkiego wiec zarzut ze mam sie obudzic byl troche na wyrost...

  • 15. Data: 2013-01-11 23:12:44
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 11-01-2013 16:25, Pszemol wrote:

    >Wszystko byloby ok, gdyby to bylo w tym samym watku - ja widzisz nie czytam
    >tu wszystkiego wiec zarzut ze mam sie obudzic byl troche na wyrost...

    Ja bym zapytał autora: po co ci tak naprawdę taki telefon. Skoro do tego co
    chcesz wystarcza neo v za 400zł z allegro.

    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych