    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 808 PV vs ONE X
    Date: Fri, 11 Jan 2013 10:52:42 +0000 (UTC)

    Tomek <n...@o...pl> wrote:

    > Gdyby wybrał Canona, miałby spokój na 2 lata.

    Nie bardzo rozumiem o czym mówisz...
    Ja mam Canona Powershot G9, uzywam go do zdjęc podwodnych w czasie
    nurkowania...
    Baterię muszę ładować codziennie robiąc dwa nurkowania godzinne dziennie.
    Jesli mam nocne nurkowanie w dany dzien to laduje aparat rowniez przed
    nocnym nurkowaniem bo wtedy intensywnie używam wbudowanej lampy błyskowej.
    Każdy dzień nurkowania to ok 2-4GB zdjęć i krótkich sekwencji filmowych.
    Jak sam widzisz, cykle ładowania zależą w głównej mierze od trybu używania:
    jak mój aparat leży na półce nieużywany to oczywiście nie ładuję mu baterii
    miesiącami ale na wyjazdach ladowany jest codziennie jak komórka.