  • 191. Data: 2009-11-15 15:20:47
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hdp4ua$1no$...@n...onet.pl

    >> Czego nikt nie wie do końca?

    > Ile pikseli ma mały obrazek.

    : Zależy to od skanera, skanerzysty, wywołania, filmu...
    : Ale co najmniej 24 Mpxl.

    Pojemność tonalna i liczba pikseli na filmie jest nadal trudna do
    pokonania przez cyfrowe lustrzanki klasy C 450 D czy C 500 D. Owszem,
    są od dawna aparaty dające więcej, ale są piekielnie drogie. Właściwie
    to właśnie teraz przechodzimy z filmów na cyferki. Jeszcze do tej pory
    niektórzy wolą filmy na szpulce. :)

    Pomijam jakieś mikrofilmy z ich rozdzielczością. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 192. Data: 2009-11-15 17:47:43
    Temat: Re: 7d na dpreview.com [Tu spojrzeć jak już się pojawi Canon 60D]
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

    > Nie twierdzę, że twierdzisz ;-) Dyskusyjne natomiast jest to, czy Canon
    > akurat Twoje zastrzeżenia co do masy czy wymiarów potraktuje
    > priorytetowo, bo znając życie mogą się znależźć na dość odległej pozycji
    > listy przygotowanej przez dział marketingu. Ale może i zrezygnują z
    > magnezu, na rzecz cięcia ceny i odcięcia bardziej xxD od 7D.

    Zmieniłem temat wątku.
    Wrócimy do wątku, jak już będzie 60D. Sprawdzimy ile się pomyliłem.
    :-)

    --
    Mirek

  • 193. Data: 2009-11-16 10:45:37
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > są od dawna aparaty dające więcej, ale są piekielnie drogie. Właściwie
    > to właśnie teraz przechodzimy z filmów na cyferki. Jeszcze do tej pory

    Pitolisz, widać że nigdy nie skanowałeś ani negatywu ani slajdu.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 194. Data: 2009-11-16 11:02:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hdrb4n$667$...@n...news.neostrada.pl

    > Pitolisz, widać że nigdy nie skanowałeś ani negatywu ani slajdu.

    Nie wiem, co znaczy 'pitolisz', ale istotnie -- nie skanowałem sam.
    Skanowali inni. I na bębenkach, i na płaszczkach, i na pośrednich.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 195. Data: 2009-11-16 11:19:26
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

> [...]
    >
    > Nie wiem, co znaczy 'pitolisz', ale istotnie -- nie skanowałem sam.
    > Skanowali inni. I na bębenkach, i na płaszczkach, i na pośrednich.

    "Ja nie byłem, ale znam kogoś kto był i powiedział mi to i owo!"

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 196. Data: 2009-11-16 11:24:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hdrd44$7m4$...@n...news.neostrada.pl

    > "Ja nie byłem, ale znam kogoś kto był i powiedział mi to i owo!"

    Skanowali dla mnie moje negatywy. Czasami nawet skanowali w mojej obecności. :)
    Może po prostu potrafili skanować? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-: chętnie sprzedam niebitego 75-300 III USM o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,;.. ; ;. . ,.;\|/....

    Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości.
    Temat 'Re: 7d na dpreview.com', Konto: 'Gazeta', Serwer:
    'news.gazeta.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera:
    '441 Line 4 too long', Port: 119, Zabezpieczenie (SSL):
    Nie, Błąd serwera: 441, Numer błędu: 0x800CCCA9

    Linia tu longa, więc ją odlongowałem. :)

  • 197. Data: 2009-11-16 12:55:30
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "Mikolaj Tutak" hdrd44$7m4$...@n...news.neostrada.pl

    > Skanowali dla mnie moje negatywy. Czasami nawet skanowali w mojej
    > obecności. :) Może po prostu potrafili skanować? :)

    Skoro na negatywie uzyskiwali lepsze kolory niz z cyfrówki i rozdzielczość
    4000dpi (w kolorze) to skanowali naprawde wspaniale (albo twoje foki z
    cyfrówki/obróbka są do pupy).

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 198. Data: 2009-11-16 13:18:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hdri8l$k9d$...@a...news.neostrada.pl

    > Skoro na negatywie uzyskiwali lepsze kolory niz z cyfrówki i rozdzielczość 4000dpi
    (w kolorze) to skanowali naprawde wspaniale
    > (albo twoje foki z cyfrówki/obróbka są do pupy).

    Stawiam na to pierwsze, bo potrafili skanować. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 199. Data: 2009-11-16 15:21:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-16 13:55:30 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> said:

    > Skoro na negatywie uzyskiwali lepsze kolory niz z cyfrówki i
    > rozdzielczość 4000dpi (w kolorze) to skanowali naprawde wspaniale

    Stawiam że to nie kwestia wybitnych skanów/zawartości negatywów, a
    raczej oceniający jest zupełnym ignorantem.

    > (albo twoje foki z cyfrówki/obróbka są do pupy).

    A negatywy to niby tak same z siebie byłyby cudownie lepsze? Jasssne.

    de Fresz

  • 200. Data: 2009-11-18 19:24:36
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    > "adam" 4afc32d8$...@n...home.net.pl

    > Im wyższa oktanowość, tym mniej wybuchowe.

    Zwazajac na to, ze paliwo wogole nie jest wybuchowe,
    (i wbrew pozorom - nawet sie nie pali...)
    powyzsze stwierdzenie jest rownie odlegla przenosnia
    jak poprzednie.
    ---