  • Data: 2010-02-22 11:42:18
    Temat: Re: 7D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Feb., 23:00, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
    > Można kupić Canon 7D za 5100 zł.
    > Zastanawiam się, pełna klatka, miałem zamiar nabyć 50D za 3k, a to tylko
    > 2k więcej -tyle, co nic. No, prawie.
    > Mam obiektyw Sigma EX 18-50 2,8 DC Macro (makro tylko z nazwy).
    > Czy będę mógł używać tego obiektywu z 7D?
    > Pani w sklepie mówi, że tak.

    wlasciwie nie odpowiedzielam na pytanie/ watpliwosc dokladnie

    czy c50d - czy c7d

    moim zdaniem roznice sa warte 2000 zl i jest to aparat c7d , ktorym
    mozna fotografowac dluzej.
    ma kilka kapitalnych rozwiazan .
    to co wielu lubi - duzy obraz we wzierniku - z jednej strony 100%
    obejmowanego kadru z drugiej spowiekszeni 1,0 co daje obraz wielkosci
    niemal jak w FF , wiskzy nic w c1d mkIII

    Docieraja opinie z praktycznych wlasciwosci AF - ponoc sie sprawdza ,
    jest jeszcze lepszy niz w c50d ( choc i ten jest juz dobrym)

    i kika jeszcze drobiazgow + filmowanie ( akurat nie uzywam)

    a wiec jesli 2000 pln Cie nie bola to sugerowalbym c7d.