  • 11. Data: 2009-07-15 21:35:39
    Temat: Re: 7600gs w piach - co na jej miejsce?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    BQB pisze:

    > Ściągnij sobie darmowy programik CPUZ - wszystko Ci wypisze o procesorze.

    Sciagnałem, zainstalowalem, odpalilem - i niestety z tego co widze to "Manchester" a
    co gorsza nie
    2.2ghz tylko 2.09

    > To zadaj sobie pytanie, czy ważniejsza jest teoretyczna szybkość, którą
    > uzyskasz teoretycznie w pełni w niektórych momentach, czy pobór prądu.
    > Tych ~2000 pkt nie zauważysz na swoim CPU. BTW, ile ten 7600 miał
    > punktów u Ciebie?

    Na wydajnosci mi jakos specjalnie nie zalezy - byle by dało sie od czasu do czasu
    pograc w coś
    nowszego, na tym 7600 od biedy gry chodziły, nawet nowy Fear Project Origin na Medium
    przy 1280x900
    śmigał całkiem fajnie, ale juz było czuć ze to kres mozliwosci karty

    A tego 7600 nie testowalem na zadnym 3dmarku, nawet nie ciekawiło mnie ile 'wyciąga'
    bo od początku
    wiedzialem ze to low-end

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 12. Data: 2009-07-15 22:51:06
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > A i jeszcze jedno, na procku AMD64 3000+ miałem troszkę ponad 5000
    > punktów w 3dMark06 na karcie HD3870 DDR4, po podkręceniu procka z 1,8 na
    > 2,7 GHz miałem niecałe 1500 punktów więcej. W chwili obecnej mam procek
    > C2D E6300@2,8 GHz i wyciągam w chwili obecnej 10233 punkty, może jakbym
    > miał te 3,8 GHz to bym te 1300 punktów więcej miał.

    A ten 3dmark to jakas gra czy ja? Zoabcz sobie skaldowe punktow.

  • 13. Data: 2009-07-15 23:55:12
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    BartekK pisze:
    > Bzdura, coś takiego nie istnieje. To mogło by brzmieć "kartĘ ogranicza
    > procesor" - gdy ktoś super kartę wstawi w słaby komputer, to niech nie
    > myśli że będzie grał w gta4 high-detail tylko dzięki karcie...

    pomin GTA4, bo optymalizacja tej gry jest wyjatkowo skopana i nie
    stanowi ona zadnego wzoraca do [prownan.

  • 14. Data: 2009-07-16 00:41:17
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > pomin GTA4, bo optymalizacja tej gry jest wyjatkowo skopana i nie
    > stanowi ona zadnego wzoraca do [prownan.
    No fakt, jest skopana, ale już miałem paru klientów, którzy wsadzali
    mocne karty graficzne do jakichś Athlonów 3000+ albo celeron D, i byli
    zdziwieni "dlaczego to dalej tak marnie działa a tyle zapłaciłem"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2009-07-16 07:44:49
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    vcore pisze:

    > No wlasnie pobor pradu jest dla mnie wazny (nie wiem jaki mam zasilacz, ani jakiej
    firmy, niechce
    > wiec kupic karty ktora zmusi mnie do wymiany zasilacza), pierwsza karta o jakiej
    pomyslalem to 4850,

    Pisałeś też, że "Komputer sluzy glownie do pracy, czyli dreamweaver i
    photoshop". Więc pewnie większość czasu gdy będzie włączony, karta
    graficzna będzie się nudzić. Może warto pomyśleć także o prądożerności w
    idle, i postawić na rekordzistę w tej kategorii, czyli HD4670?

  • 16. Data: 2009-07-16 09:28:40
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    CeBeR pisze:

> [...]
    > graficzna będzie się nudzić. Może warto pomyśleć także o prądożerności w
    > idle, i postawić na rekordzistę w tej kategorii, czyli HD4670?
    Zastanawiam sie bardzo miedzy 4650 i 4670, szczególnie zainteresowały mnie ta karty,
    ze względu na
    cene: http://allegro.pl/item686171185.html oraz http://allegro.pl/item682209922.html
    Ta druga ma
    nieco nizsze taktowanie pamięci, ale mysle ze to nie bedzie az tak bardzo zauwazalne

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 17. Data: 2009-07-16 10:56:56
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    vcore pisze:

> [...]
    http://allegro.pl/item682209922.html Ta druga ma
    > nieco nizsze taktowanie pamięci, ale mysle ze to nie bedzie az tak bardzo

    Wręcz przeciwnie, ta druga ma nieco wyższe taktowanie pamięci - 1400MHz
    vs 1000MHz pierwszej. Ale jeśli zależy Ci na graniu, warto dopłacić te
    80 zł do 4670, np.
    http://allegro.pl/item684632692_his_iceq_hd4670_512m
    b_ddr3_hdmi_750_2000_oc_zabrze.html
    Taktowanie pamięci jest ważne, bo karty te mają tylko 128-bitową
    magistralę pamięci, więc przy tym samym taktowaniu o połowę mniejsze
    transfery niż inne karty z tej półki cenowej (np. 9600GT czy HD3850).

  • 18. Data: 2009-07-16 11:22:30
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    vcore pisze:

> [...]
    > oraz http://allegro.pl/item682209922.html Ta druga ma nieco nizsze
    > taktowanie pamięci, ale mysle ze to nie bedzie az tak bardzo zauwazalne

    Ta druga ma duze szybsze pamieci. DDR2 to przezytek jesli chodzi o krty
    graficzne.

  • 19. Data: 2009-07-16 12:26:12
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    CeBeR pisze:

> [...]
    > magistralę pamięci, więc przy tym samym taktowaniu o połowę mniejsze
    > transfery niż inne karty z tej półki cenowej (np. 9600GT czy HD3850).
    A dlaczego w tytule aukcji jest 600/2000? w tej XFX
    No te 80zł moge doplacic, szukalem karty do max 300zł wiec 280 bedzie na styk (z
    przesyłka)

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 20. Data: 2009-07-16 17:12:25
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:h3n2hg$mhj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ta druga ma duze szybsze pamieci. DDR2 to przezytek jesli chodzi o krty
    > graficzne.

    To zależy. Większość GF7300GT i R4650 mają takie same pamieci DDR2 800
    128-bit. A jednak róznica prędkości między tymi kartami jest, lekko licząc,
    3-krotna.