    Date: Sun, 13 Jul 2014 21:08:10 +0200
    From: Slavekk <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7 osób

    W dniu 2014-07-13 19:34, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Napisz coś więcej o tej procedurze przyuczenia trwającej 10s :-) - całe
    > forum cytrynki Cię ozłoci.

    Procedury przyuczania skrzyni do sprzęgła nie znam.
    Pisałem o przyuczeniu kierowcy z manuala do MCP - cała jest zacytowana wyżej

    > MCP do popierdółka, ma wszystkie wady skrzyni mechanicznej,

    fakt, ale ma jedną zaletę - jest automatyczna, niezależnie od tego jak
    chcielibyśmy ją opisać czy nazwać. Każde urządzenie które się
    przystosowuje samoczynnie do warunków zewnętrznych to z definicji automat.

    > dodatkowo
    > szybciej (dużo szybciej) zużywa dwumasę i sprzęgło.

    Nie szukasz aby usprawiedliwienia dla swojego błędu - masz manuala ;)

    > Na forum "cytrynki" jest mega wątek "kangury przy ruszaniu" - jeśli
    > jakiś posiadacz MCP jeszcze tam nie napisał posta - znaczy to tylko
    > tyle, że ma od niedawna swoją cytrynę lub bardzo mało jeździ.
    > MCP co 20-30kkm ZAWSZE trzeba "przyuczać" (sprzęgło się zużywa i
    > sterownik ma nieaktualny punkt styku sprzęgła) - inaczej szarpie. Jeśli
    > ktoś nie ma Leksi i smykałki do tego musi bulić w ASO.

    Nie jestem zawodowym kierowcą, robię rocznie ok. 25kkm swoim autem
    + ok. 10kkm jakimiś firmowymi manualami
    Poprzednim autem z MCP przejechałem 100kkm, teraz mam C4 i przejechane
    50kkm. Do manuala już raczej nie wrócę.
    Nie wiem co to jest to przyuczanie, które wg ciebie MUSIAŁEM
    przeprowadzić już 7 razy...

    Powołujesz się na forum cytrynki... hmmm
    Zerknąłem na szybko, przeczytałem wątek o moim zespole napędowym - tiaaa...
    Stężenie bzdury powyżej 100%
    Ani jedna informacja z tych, którymi znaffcy karmią jakiegoś młodego
    adepta nie jest prawdziwa.

    Sławek