  • 21. Data: 2011-08-04 14:30:35
    Temat: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Od: "bd" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ciężko dbać o zużycie np. wtryskiwaczy ;)

    ale szukasz przeciez benzyny nie? to co Cie bolą moje wtryskiwacze w CRD :D

    > Bezkolizyjne?

    mysle ze tak ;) skoro ciaga nim lawety ;)

    > Mam identyczną opinię uzytkownika Avensis o Voyagerze ;)

    no wlasnie, z tym ze ja mialem toyo i passata bylem wspoltworca tych postow,
    pisalem o klopotach, czasem pomagalem je rozwiazac, powiem jedno gdybym trafil
    na forum Toyo lub Passata nigdy bym ich nie kupil bo tam sa same problemy z
    nimi ;)

    > Owszem. Voyager mi się zawsze podobał, ale powód niskiej ceny jakiś być
    > musi.

    ogromna utrata wartosci bo byl drogi w zakupie i pozbawiony jest legendy o
    bezawaryjnosci jak koncern VAG'a ktore maja tylko legende ;), a psuja sie na
    potege. Ludzie sie boja technologi zaoceanicznej, a praktyka taka, ze w
    rodzinie mniej dokladali do Takiego amerykanca przez 2 lata, niz teraz do
    super AUDI przez rok :)

    Dlatego nie lekajcie sie Seba, co nie kupisz bedziesz musial wkladac jak w
    skarbonke ;)... ja wole wkladac ale i miec komfort ;) ostatnio pokonalem trase
    po polsce 600km i gdyby nie siku nie zatrzymywal bym sie ;) bo i po co.

    pzdr
    bd

  • 22. Data: 2011-08-04 14:49:02
    Od: MHM <m...@p...pl>

> [...]
    > po polsce 600km i gdyby nie siku nie zatrzymywal bym sie ;) bo i po co.

    I Ty uwazasz, ze 600km bez awarii to sukces ? ;)
    Panieeee.... takim VAGiem to zrobisz i 6000km i sie nie spier...... ;)

    Przestan tak reklamowac amerykance, bo sie ludzie nawroca i podrozeja
    uzywane :)

    Ile ci srednio spala diselek w tym "autobusie" ?

    ps.
    Jezdze autami na "F" (francuskie) i tez sobie chwale :) Dzieki obiegowym
    legendom sa tanie i stac mnie na komfortowe, hydropneumatyczne auto.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 23. Data: 2011-08-04 16:49:17
    Od: "bd " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MHM <m...@p...pl> napisał(a):

    > I Ty uwazasz, ze 600km bez awarii to sukces ? ;)
    > Panieeee.... takim VAGiem to zrobisz i 6000km i sie nie spier...... ;)

    buhahahha, chodzilo mi o komfort ;) i brak zmeczenia, czego nie moglem zrobic
    innymi osobowkami ;) mimo mniejszej ilsoci wiosen na karku.

    > Przestan tak reklamowac amerykance, bo sie ludzie nawroca i podrozeja
    > uzywane :)

    nie reklamuje, ale Sebastian kombinuje identycznie jak ja, Turan potem
    Szaranopodobne, a moze Picasso, nowsze G.Picaasso, Espace, potem wpadlem na
    genialna mysl i moze G.Scenic nowy z salonu - fajne promo bylo, ale nie jakos
    silnik 1,4 TCe mnie nie przekonal, a na diesla mnie nie bylo stac ;), MPV
    sztuka kupic dobra, Ave Verso jednak za maly, Corolla Verso jeszcze mniejsza
    niz Turan i stanelo na Voyagerze bo byla okazja go kupic, pewnie gdyby byla
    okazja na MPV kupiłbym MPV i tak okazja czyni kupca ;).

    Zafira, ale fajne to wadliwe czyt. 150 kucy w 1.9 TDCi

    > Ile ci srednio spala diselek w tym "autobusie" ?

    traktujac bardzo delikatnie gaz, nie bedac zawalidrogą i jadac zgodnie z
    przepisami dociazony rodzina i bagazami 6,7l, jadac 100-110 i wykonujac dosc
    gwaltowne przyspieszenia 7,4, a jadac naprawde ostro, choc nie przekraczam
    wtedy 140-150 i tez predkosci te osiagam raczej sporadycznie bo to nie auto do
    takich predkosci i scigania sie po drodze ;(... 8,5 i w gore ;)

    miasto 10-11 podczas zdecydowanej warszawskiej jazdy, podczas musknia gazu
    9,5-10l, inna sprawa kultura pracy powiem "taka se" ;(, jak to duzy R4

    > ps.
    > Jezdze autami na "F" (francuskie) i tez sobie chwale :) Dzieki obiegowym
    > legendom sa tanie i stac mnie na komfortowe, hydropneumatyczne auto.

    To podobnie jak z amerykancami ;) ludzie jak ja powielaja jakies bzdety o mega
    waryjnosci, choc moj wujek mial C5 1. gen i poza mega komfotem, byl mega
    chimeryczny, wital sie z nim otwieraniem i zamykanim szyb, gdyby mial elektr.
    lusterka ;) to by machla nimi wiadzac go podchadzacego rano do C5-tki ;)

  • 24. Data: 2011-08-04 17:36:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Aug 2011 12:08:32 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w
    > wiadomości news:j1dqsa$p5s$1@inews.gazeta.pl...

    > Wręcz bardzo rzadko jest racjonalny. Sam właśnie przykład takowego
    > posiadam (Ceed). Szczerze wątpię, czy gdyby dołożył 50% jego ceny

    to miałbyś wypasionego amerykańca, a ceeda byś wtedy chował do bagażnika

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2011-08-04 17:40:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-04 16:49, bd wrote:
    > traktujac bardzo delikatnie gaz, nie bedac zawalidrogą i jadac zgodnie z
    > przepisami dociazony rodzina i bagazami 6,7l, jadac 100-110

    Czekaj, a ile palą benzyniaki? Masz jakąś informację? Nie zalezy mi na
    spalaniu, ale jeśli będzie 30l/100 to dziękuję. Czy benzynowe do
    Voyagera są gdzies jeszcze wciskane, jakieś inne modele/marki?

    > To podobnie jak z amerykancami ;)

    Damn, toś mi zabił klina. Teraz będe myślał nad tym autobusem robiąc
    wiochę pod blokiem :/

    PS. Moja Laguna II 2.2dci pożera 8l/100 podczas bezkompromisowej jazdy.
    Jestem w stanie przełknąć 10l/100 (bo i tak zagazuje :P).

  • 26. Data: 2011-08-04 17:55:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 04 Aug 2011 17:40:22 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Czekaj, a ile palą benzyniaki? Masz jakąś informację? Nie zalezy mi na
    >spalaniu, ale jeśli będzie 30l/100 to dziękuję. Czy benzynowe do

    w mieście licz się z 16l/100, w trasie pewnie ok. 10.
    Tak zeznaje zaprzyjaźniony posiadacz Town & Country.

    >PS. Moja Laguna II 2.2dci pożera 8l/100 podczas bezkompromisowej jazdy.
    >Jestem w stanie przełknąć 10l/100 (bo i tak zagazuje :P).

    przy bezkompromisowej jeździe autem z automatyczną skrzynią, ważącym >
    1800 kg, z silnikiem V6 3,8l? Pobudka! :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2011-08-04 18:24:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-04 17:55, Jarek Andrzejewski wrote:
    > przy bezkompromisowej jeździe autem z automatyczną skrzynią, ważącym>
    > 1800 kg, z silnikiem V6 3,8l? Pobudka! :-)

    Tyle wychodzi ekwiwalent w gazie :P

  • 28. Data: 2011-08-04 18:29:07
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > spalaniu, ale jeśli będzie 30l/100 to dziękuję. Czy benzynowe do
    > Voyagera są gdzies jeszcze wciskane, jakieś inne modele/marki?

    miasto 16-22, trasa 10-13 Pb ;) na LPG zaprzyjaznieni ołnerzy 3.8l twierdza,
    ze nawet 12 l LPG :), inni, ze 14-15l - w trasie, srednio im wychodzi 15-16 l
    LPG. Pomimo podobnych kosztow, z przewaga nna benzyne LPG wybralem Diesla, a
    benzynki chodza wrecz bezglosnie ;) moj to klekot.

    W tym przedziale rocznikowym to byly montowane 2.5 oraz 2.8 CRD, 3.3 i 3.8
    benzyny.

    > PS. Moja Laguna II 2.2dci pożera 8l/100 podczas bezkompromisowej jazdy.
    > Jestem w stanie przełknąć 10l/100 (bo i tak zagazuje :P).

    no tak... moj wazy na czysto 2080 kg jadac bezkompromisowo mysle ze w 10-11,
    moze 12 l bym sie zmiescil ;) ale nigdy nim bezkompromisowo nie jechalem, no
    moze na poczatku gdy sie uczylem jezdzic z automatem w trasie 4 dorosle + 2
    dzieci i troche bagazy to wyszlo 8,7 l ale non stop na tempo 110-120 oraz
    szybkie dochodzenie po wyhamownaiu klawsziem RESUME, wtedy chce szybko
    osiagnac zaprogramona predkosc i niezle gniecie w pedal toworzac naprawde
    niezly wir w baku ;).

    Nie ma co masa i gabaryt zabiera swoje, dochodzi automat, mysle ze R4 tez
    niejest mistrzem ekonomii ;)... ale po rownym przy 90 km/h na tempo wynik
    4,7-5,7 jest jak najbardziej realny, ale byle wgniecenie gazu to od razu 6 i w
    gore ;)

  • 29. Data: 2011-08-04 18:47:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-04 18:29, b...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > miasto 16-22, trasa 10-13 Pb ;) na LPG zaprzyjaznieni ołnerzy 3.8l twierdza,
    > ze nawet 12 l LPG :), inni, ze 14-15l - w trasie, srednio im wychodzi 15-16 l
    > LPG.

    To jest świetny wynik, mój dawny Lanos wcinał 9l gazu po mieście.
    Zakładając ze gaz jest pi*drzwi 2x tańszy od benzyny to LPG się sprawdza
    lepiej od klekota. Tylko gdzie zbiornik? W zapasie? Butli w przestrzeni
    bagażnika bym nie przełknął. A w kole ile sie może zmieścić? Ze 30l ?

    > W tym przedziale rocznikowym to byly montowane 2.5 oraz 2.8 CRD, 3.3 i 3.8
    > benzyny.

    3.3 i 3.8 różnią się czymś istotnym z punktu widzenia serwisowania? Np w
    jednym pękają co miesiąc tloki ;) ?

    > dochodzi automat

    Czekaj, a sa manuale? Automatu nie chce, lubie sobie pomachać ;).

  • 30. Data: 2011-08-04 20:49:30
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > to miałbyś wypasionego amerykańca, a ceeda byś wtedy chował do bagażnika

    O ile nie jest się osobą, która _CHCE_ mieć manualną skrzynię :P

    --
    pozdrawiam
    kml