  • 1. Data: 2011-08-03 12:23:09
    Temat: Fabia - listwy na dachu
    Od: Marek <1...@4...eu>

    Fabia rok 2003 ma wzdłuż dachu czarne listwy pod którymi są
    prawdopodobnie otwory do mocowania relingów. Mam możliwość kupienia
    bagażnika dachowego mocowanego do tych (prawdopodobnie)gwintowanych
    otworów. Czy te listwy można zdjąć bez ich zniszczenia, tak aby ponownie
    była możliwość ich zamontowania?.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-08-03 18:05:32
    Temat: Re: Fabia - listwy na dachu
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-03 12:23, Marek pisze:
    > Fabia rok 2003

    Miałem fabkę i sprawa wyglądała tak:
    - sedan i hatchback mają otwory,
    - kombi w zasadzie nie, ale kiedyś a ASO mi mówili, że niektóre
    egzemplarze mają, tylko należy kupić listwy z zamykaniem (jak hb i
    sedan) a te też były drogie,
    - thule oferował bagażniki jedynie pod drzwi i zakończył ofertę chyba w
    2005 (to był jeden bagażnik dla wszystkich fabek i oktawek pierwszej
    serii, gumki były wymienne, załączone w zestawie, chyba też pasowały do
    seata toledo),
    - w feurwercie mieli bagażniki na otwory do fabki, naprawdę fajnej
    jakości, ale do mojego kombi nie pasowały,
    - założenie relingów do fabki, która ich nie miała fabrycznie to - tak
    mówili w ASO - był spory wydatek,
    - nieprodukowany już bagażnik thule do fabek (jak wspomniany wyżej),
    znalazłem potem kiedyś pod marką feuvert albo norauto (napraw nie
    pamiętam, która to z nich)

    taką to wiedzę odkopałem :-)

    zdrówko
    S.

  • 3. Data: 2011-08-05 07:46:26
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Fabka...
    A nie można po polsku? Fabiacz w kombiaczu - od razu jak brzmi.
    :D