  • Data: 2011-08-05 11:02:16
    Temat: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bd " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

    > hmm, moze padaka klimy, a jak to byl 3.8L to byly wielkie szanse, ze ma
    > 3-strefowa klime i wtedy chlodzi/grzeje zajeb. szybko ;),

    OIDP ma 2 strefową.
    A jego partnerka ciepłolubna, więc na full puścić nie mógł.

    > bo jak by chcial, choc to nie jest pojazd to takich extremow, miałbyś
    > klopot
    > aby za nim nadarzyc ;),

    Nie sądzę, jeździłem tym autem, nie jest złe, ale bez szaleństw.
    Co z tego że ma mocy ma więcej, skoro masę do ciągnięcia ma też dużo
    większą, zwłaszcza z pasażerami w większej ilości.
    Przyspieszenie do 100 w papierach ma nawet gorsze, vmax podobny, moment
    niewiele lepszy.

    >ten silnik naprawde potrafi zaskoczyc, moze juz mu sie
    > przeguby koncza, albo ma jaks usterke, albo lubi dostojnie sie
    > przmeiszczac
    > bez jakiegokolwiek ryzyka.

    Odpowiedź miałeś - to jest tirowiec, więc nie jest nauczony do używania
    pedału gazu w celu wyprzedzania.
    Oni nie wyprzedzają w ogóle, albo robią to, gdy mają kilka km miejsca na
    drodze.
    Więc ocena tego, czy miejsca ma dosyć, mu ostro szwankowała.