  • Date: Wed, 03 Aug 2011 18:22:35 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?

    W dniu 2011-08-03 17:01, bd pisze:
    > mam opcje: Voyager i jego odmiany 3.3 lub 3.8L :) na LPG masz tam - od wersji
    > - 180-218 koni, prowadzi sie ok, w miescie tez jest ok jak duza limuzyna, po

    Zdecydowanie się pod tym podpisuję. Jeździ się tym naprawdę przyjemnie.
    Ja akurat miałem do czynienia z Dodgem Grand Caravanem, ale to
    praktycznie to samo auto. Jest zdecydowanie wygodniejsze od Xsary
    Picasso, którą też miałem okazję się powozić. Ma bardzo wygodne
    zawieszenie, automat który przyjemnie zmienia biegi, nawet w 7
    osób jest bardzo zwinny. Polecam, jak już się zdecydujesz,
    albo rozważasz, to szukaj na forum voyagera.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)