  • Data: 2012-10-22 22:11:07
    Temat: Re: 6min adrenaliny przed komputerem - TT race 2012
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-21 22:54, Jasio pisze:> Użytkownik "The_EaGle"
    <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Auta F1 by nie dały rady, za dużo hopek.

    Auta F1 jeździły i po Warszawie parę lat temu. Da się tak podnieść
    zawieszenia żeby nawierzchnia nie była problem. Natomiast hopek w F1 by
    nie było bo jest downforce i to taki że to auto nie oderwało by się od
    drogi. Właśnie dlatego F1 wygra z motocyklem na tych winklach.

    Rafał