  • 1. Data: 2010-03-27 15:23:47
    Temat: 690 centertel
    Od: "jogurcik" <j...@r...pl>

    Zamknęli wreszcie tą sieć?
    Co się stało/nie z prefiksem 690, bo udało mi się zadzwonić pod wciąż
    działający numer z takim wyróżnikiem i ktoś się zgłosił

  • 2. Data: 2010-03-27 16:25:08
    Temat: Re: 690 centertel
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jogurcik" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Zamknęli wreszcie tą sieć?
    > Co się stało/nie z prefiksem 690, bo udało mi się zadzwonić pod wciąż
    > działający numer z takim wyróżnikiem i ktoś się zgłosił

    Abstrahujac od wszystkiego - czyz nie mogl sobie abonent komorkowy w
    systemie NMT przeniesc swego numeru 690xxxxxx do ktorejs z tak licznych
    sieci GSM do jakiegos infrastrukturalnego lub wirtualnego operatora?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-03-27 22:34:40
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 27 Mar, 16:23, "jogurcik" <j...@r...pl> wrote:
    > Zamknęli wreszcie tą sieć?
    > Co się stało/nie z prefiksem 690, bo udało mi się zadzwonić pod wciąż
    > działający numer z takim wyróżnikiem i ktoś się zgłosił

    Duża część numerów jest nadal aktywna ale jako radiolinia w TP (na
    zasadzie chyba jakiegoś przekierowania, bo numery tych radiolinii są
    geograficzne), więc mogło się udać dodzwonić. Mój numer już nie działa
    od miesiąca chyba... telefon sieć znajduje ale wykonać połączenia się
    nie da.

    JK

  • 4. Data: 2010-03-28 07:42:17
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 17:25, SDD pisze:
    > Abstrahujac od wszystkiego - czyz nie mogl sobie abonent komorkowy w
    > systemie NMT przeniesc swego numeru 690xxxxxx do ktorejs z tak licznych
    > sieci GSM do jakiegos infrastrukturalnego lub wirtualnego operatora?

    To można tak? A jak to wygląda od strony technicznej?

  • 5. Data: 2010-03-28 08:40:42
    Od: "jogurcik" <j...@r...pl>

> [...]
    > systemie NMT przeniesc swego numeru 690xxxxxx do ktorejs z tak
    > licznych sieci GSM do jakiegos infrastrukturalnego lub wirtualnego

    Jest nietypowy sygnał wołania, pasujący właśnie do starej sieci ;)
    Pula którą badałem 690-6010** czyli trafiłem na "alias" jakiejś
    stacjonarki??

  • 6. Data: 2010-03-28 09:21:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 09:42:17 +0200, Tomaszek wrote:

    >To można tak? A jak to wygląda od strony technicznej?

    Jesli mu dawniej przeniesli numer do GSM Idea/Orange, to teraz bez
    problemu.
    Jesli nie przeniesli, to tez juz chyba bez problemow - zlecenie i na
    drugi dzien przeniesiony.

    J.

  • 7. Data: 2010-03-28 18:12:40
    Od: "Jacek" <g...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jesli mu dawniej przeniesli numer do GSM Idea/Orange, to teraz bez
    > problemu.
    > Jesli nie przeniesli, to tez juz chyba bez problemow - zlecenie i na
    > drugi dzien przeniesiony.

    Się chyba trochę Panowie Szanowni zagalopowujecie.
    Technicznie może i by się dało to zorganizować, ale nie było przeniesień
    numerów z NMT do innych sieci.
    A NMT działa nadal.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 8. Data: 2010-03-29 10:59:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Mar 2010 18:12:40 +0000 (UTC), Jacek wrote:

    >Się chyba trochę Panowie Szanowni zagalopowujecie.
    >Technicznie może i by się dało to zorganizować, ale nie było przeniesień
    >numerów z NMT do innych sieci. A NMT działa nadal.

    NMT jest wycofywane od lat. Zamkniete ma byc lada moment.
    W pierwszej kolejnosci proponowano klientom przenosiny do GSM.

    Skoro to jest mozliwe, to czemu nie przenosiny do innej sieci od razu
    ? Tu by zreszta wypadalo w ustawe zajrzec i sie upewnic .. ale NMT to
    tez siec komorkowa.

    J.

  • 9. Data: 2010-03-29 11:55:23
    Od: "jogurcik" <j...@r...pl>

> [...]
    >
    > Skoro to jest mozliwe, to czemu nie przenosiny do innej sieci od razu
    > ? Tu by zreszta wypadalo w ustawe zajrzec i sie upewnic .. ale NMT to

    690 i tak należy do Orange, więc co za problem, wystarczy że wrzucą do
    pozostałej puli.
    Jako ciekawostka podam też fakt, że połączenie z 690 rozliczyło w ramach
    pakietu Popa na numery stacjonarne i pomarańczowe

  • 10. Data: 2010-03-29 12:32:56
    Od: "Jacek" <g...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > NMT jest wycofywane od lat. Zamkniete ma byc lada moment.

    Ile razy już słyszeliśmy bajkę o tym, że "za miesiąc wyłączą NMT"? :D

    > W pierwszej kolejnosci proponowano klientom przenosiny do GSM.

    Tak, owszem, ale nie proponowano przeniesienia numeru.

    > Skoro to jest mozliwe, to czemu nie przenosiny do innej sieci od razu
    > ? Tu by zreszta wypadalo w ustawe zajrzec i sie upewnic .. ale NMT to
    > tez siec komorkowa.

    Tak, ale to może być jakoś konkretniej sformułowane w przepisach, np.
    wystarczy słówko "cyfrowa" poprzedzające słowa "siec komórkowa". Poza tym
    papier jest cierpliwy.
    Tak czy śmak - z naukowego punktu widzenia przypadek jest ciekawy.

    Pozdrawiam,
    Jacek