  • 11. Data: 2010-03-29 12:57:51
    Temat: Re: 690 centertel
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 12:32:56 +0000, Jacek napisał(a):

    > Tak, ale to może być jakoś konkretniej sformułowane w przepisach, np.
    > wystarczy słówko "cyfrowa" poprzedzające słowa "siec komórkowa". Poza
    > tym papier jest cierpliwy.

    Ale nie jest. Nie ma nawet czegoś takiego jak "sieć komórkowa". Jest
    tylko "ruchoma publiczna sieć telefoniczna". Myślę, że analogowy
    Centertel jak najbardziej odpowiada jej definicji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 12. Data: 2010-03-29 16:55:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 12:57:51 +0000 (UTC), Olgierd wrote:
    >Ale nie jest. Nie ma nawet czegoś takiego jak "sieć komórkowa". Jest
    >tylko "ruchoma publiczna sieć telefoniczna". Myślę, że analogowy
    >Centertel jak najbardziej odpowiada jej definicji.

    A Sferia ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-03-30 18:45:04
    Od: "Jacek" <g...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A Sferia ? :-)

    Temat jest szeroki, jak widać. Jak macie co przenosić, to próbujcie - ku
    chwale nauki. ;) Ja enemciaka nie mam, sferii też nie.

    Pozdrawiam,
    Jacek