  • 1. Data: 2022-02-10 17:48:49
    Temat: 67 mandatów w 3-dni :-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ai1

    Relacja z 3-dniowego rajdu 300-konną Cuprą :-)

  • 2. Data: 2022-02-10 17:53:43
    Temat: Re: 67 mandatów w 3-dni :-)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-02-10 o 17:48, ii pisze:
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ai1
    >
    > Relacja z 3-dniowego rajdu 300-konną Cuprą :-)

    Na filmie już widać, że wkrótce Cupra trafi na złomowisko.

  • 3. Data: 2022-02-10 18:39:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/02/2022 16:48, ii wrote:
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ai1
    >
    > Relacja z 3-dniowego rajdu 300-konną Cuprą :-)

    "This web site might not support the TLS 1.2 protocol, which is the
    minimum version supported by Firefox. Enabling TLS 1.0 and TLS 1.1 might
    allow this connection to succeed.
    TLS 1.0 and TLS 1.1 will be permanently disabled in a future release."

    Ziomek wez ogarnij ten smietnik albo linkuj bezposrednio do zrodla.
    Przypominam, ze mamy juz rok 2022 i wypada miec TLS 1.3

  • 4. Data: 2022-02-10 19:22:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.02.2022 o 18:39, K pisze:

> [...]
    >
    > Ziomek wez ogarnij ten smietnik albo linkuj bezposrednio do zrodla.
    > Przypominam, ze mamy juz rok 2022 i wypada miec TLS 1.3

    Co Ty zrobiłeś, że Ci to g..o wyświetla?

  • 5. Data: 2022-02-10 21:10:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, ii.
    On 10.02.2022 19:22 you wrote:

    > Co Ty zrobiłeś, że Ci to g..o wyświetla?

    Pewnie wymusił w przeglądarce https na wszystkich stronach.

    Teraz to już kompletnie popsułeś.

    http://pics.rsh.ru/img/Screens4120_sg7dhr2u.jpg

    --
    Pete

  • 6. Data: 2022-02-11 00:37:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.02.2022 o 21:10, Pete pisze:

    > Pewnie wymusił w przeglądarce https na wszystkich stronach.

    To co mi gitarę zawraca. Tam żadnego szyfrowania nie ma.

    > Teraz to już kompletnie popsułeś.
    >

    > http://pics.rsh.ru/img/Screens4120_sg7dhr2u.jpg

    No niestety, nie wiem jak to prosto zmienić.