    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Date: Fri, 24 Jun 2011 10:11:42 +0200

    news:rjb807h5djkeo4t7b263nm17n7uiimta7r@4ax.com...

    > No ale to 400km, a nie 1500 ..

    zasięg auta powinien być taki żebyś nie musiał tankować dwa razy dziennie.
    Jeśli codziennie robisz po 2000km to fajnie mieć taki zasięg, jeśli nie to
    nie ma potrzeby, ja mam zasięg minimalny 600km i więcej niż 600km dziennie
    nie robię (pomijam wakacje bo to tylko raz w roku i można pozwolić sobie na
    częstsze tankowania), często robiąc w pracy 500 czy 600km nie chcę tracić
    czasu na tankowania - odpoczywam gdy zatrzymam się u klienta lub jak jestem
    bardzo zmęczony - prześpię się w aucie gdziekolwiek.
    Miałem wcześniej auto na gaz (omega b) - zbiornik w kole, max 300km na
    zbiorniku więc po 200km trzeba szukać stacji do tankowania - mocno
    wkurzające - oczywiście jeśli dzieje się na codzień

    > Jakos nie chce mi sie w to wierzyc :-)

    teraz nie powiem dokładnie ale przy 70-80km/h na 6 biegu Octavia 2.0TDI
    140KM pali poniżej 4l/100km, przy 100km/h na pewno poniżel 5l/100, a do
    140km/h w trasie spokojnie wykręcasz średnią niewiele ponad 6l/100km. Mi
    średnia spalania wychodzi większa - do pracy jeżdzę autostradą do miasta - a
    powyżej 140km/h spalanie wzrasta dość mocno - przy prędkościach zbliżonych
    do maksymalnych to już nawet 10l/100

    Lukasz