  • Data: 2012-10-22 13:28:20
    Temat: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    >To przeczytaj jeszcze raz pierwszy cytat, o jakich utratach środków z
    >końcem okresu ważności połączeń płacze tutaj niejaki Chris94. Od
    >kilku dni wpiera, że utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku
    >albo dwóch, a ja wspomniałem, że co najmniej od 5.

    Nikt w tym watku nie powinien sie klocic o jakies 5 dni, tylko od
    kiedy najtansze utrzymanie konta
    kosztuje mniej niz 50zl co 3 miesiace.

    P.S. Tato w taktaku uchodowal 400zl, wiec mnie to absolutnie nie
    dziwi.
    Ale to skutek podwojnego doladowania i punktow premia, z ktorych
    skwapliwie korzystalem i po latach sie zwrocilo :-)

    J.