  • 31. Data: 2009-03-26 09:27:23
    Temat: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    ...J... pisze:
    > "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Ty widac pryszcz jestes....Wiec co tu z Toba gadac....

    no widzisz jak wychodzi z Ciebie prostak, tylko tyle potrafisz?
    az

  • 32. Data: 2009-03-26 11:21:58
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 09:35:34 +0100, silesiac napisał(a):

    > Użytkownik "jg" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    > A... dzięki.\ w sumie na debila wychodzę heh...
    > sil

    Uzupełniając wyjaśnienie (a uśmiechnąłem się) wiatrak orange nazwał oryndż,
    plusa nazwał minusem a Play nazwał bez żartu, stąd Pauza.

    Ale przecież też pauza jest słowem używanym w każdym odtwarzaczu:
    Play/Pause? Bo przycisku stop już nie ma.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 33. Data: 2009-03-26 11:25:12
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1dfr75nhgzcxt$.hxbvla7njndl$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Ale przecież też pauza jest słowem używanym w każdym odtwarzaczu:
    > Play/Pause? Bo przycisku stop już nie ma.

    Heh, toś nieźle mi namieszał a ja na głupiego wyszedłem ;-) Siaraaaaaaaa ups
    ok eot

  • 34. Data: 2009-03-26 11:39:41
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:04:08 +0100, Bebe napisał(a):

    > zastanawia mnie najazd na ludzi korzystaj?cych z oferty Play Fresh
    > czy jest w tym co? z?ego ?e zamiast p?aciae 50 gr za minute p?ace 29?? ale
    > nie tutaj to sie od razu robi raban albo wyzywa od pryszczatych którzy za
    > pare groszy zmieniaj? sieae - to nie jest pare groszy bo w skali roku to sa
    > konkretne oszczedno?ci. Tak samo jak konkretnymi osczedno?ciami dla osób
    > dzwoni?cych czesto na stacjonarne bedzie prezentowana wy?ej oferta TT

    Ja Ci napiszę samą prawdę :)

    To podobny spór jak między tym które święta są ważniejsze,
    Bożonarodzeniowe, czy Wielkanoc. Jeden lubi rybki, drugi akwarium. Chodzi o
    to, że (niektórzy) abonamentowcy uważają, że abo jest najlepsze na świecie
    i tylko cieniasów nie stać na abo - po cichu denerwując się, że muszą dużo
    płacić. Za to prepaidowcy ostro się bronią się przed takim poglądem i
    twierdzą, że doładowanie konta nie jest wielkim utrudnieniem i nawet
    przypalani żywym ogniem nie przyznają się nigdy, że (prawie) każdemu kiedyś
    zdarzyło się zapomnieć doładować konto. A nawet w obliczu śmierci nie
    przyznają się, że zdarzyło się, że nie mieli kasy na doładowanie :D Ale że
    mają na tym punkcie kompleks, to tym bardziej się odzywają (mały pies
    najgłośniej i dużo szczeka). Abonamentowcy tutaj się masowo odzywający mają
    za to kompleks podpisanej umowy i drożyzny. Normalni abonamentowcy i
    prepaidowcy nie wariują i nie drą jak szaleni kotów o wyższość jednego nad
    drugim, bo wiedzą, że o gustach się nie dyskutuje. Jeden woli fakturę, inny
    doładowania.

    To tak uogólniając i wrzucając wszystkich do jednego worka :)

    Pozdrawiam
    Tony

  • 35. Data: 2009-03-26 11:43:07
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 09:58:39 +0100, ...J... napisał(a):

    > Bylem w szkole po corke..ma 10 lat....u niej w klasie 90% ma juz Play
    > Fresh....U starszej 14-tp letniej tez juz polowa albo sie przenosi albo
    > planuje....populacja pryszczatych, dzieciarni w Play gdyby zrobic statystyke
    > zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie
    > przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

    A ich rodzice mają do wyboru: dzwonić do nich po 50-70 groszy albo po 5
    groszy. Żaden z nich nie zniży się do poziomu 5 groszy, chyba, że ma gdzieś
    ukryte pryszcze ;p

    np. tyłku :] )

    Pozdrawiam
    Tony

  • 36. Data: 2009-03-26 11:51:05
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:14wxajf3jcw15.173qc0iec8hph$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > inny
    > doładowania.
    >
    > To tak uogólniając i wrzucając wszystkich do jednego worka :)

    A ci co mają mixa, to mają rozdwojenie jaźni??? :) Tych to mi dopiero żal.

    wiatrak

  • 37. Data: 2009-03-26 13:04:28
    Od: opero <s...@g...com>

    On 26 Mar, 09:58, "...J..." <j...@....net> wrote:

> [...]
    > zapewne wynosi 90%....Bo nikt powazny z powodu oszczednosci paru groszy nie
    > przenosi numeru...Takie migracje sa tylko wsrod dzieciarni....

    coś w tym jest bo jechałem ostatnio w autobusie i kilku małolatów się
    przechwalało jaki ten Play wspaniały :P. Mam nadzieję, że w Orange też
    się coś ruszy w najbliższym okresie.

  • 38. Data: 2009-03-26 13:22:02
    Od: BearBag <c...@g...com>

    czy ja dobrze to rozumiem, ze 29gr/h do wszystkich z ery/
    stacjonarnych? do heyah tez?
    Czyli wszystkie pakiety typu erajednostki i tanie minuty w sieci
    raczej w tym ukladzie nie maja racji bytu ?

  • 39. Data: 2009-03-26 17:38:05
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 12:39:41 +0100, Tony napisał(a):

> [...]
    > kiedyś zdarzyło się zapomnieć doładować konto. A nawet w obliczu śmierci nie
    > przyznają się, że zdarzyło się, że nie mieli kasy na doładowanie :D

    Dzięki za anonimowe podpowiedzi podpowiedzi na priva, są jeszcze
    następujące rzeczy wymuszające korzystanie z prepaid:

    - zła historia kredytowa lub poważne zadłużenie u dowolnego operatora
    komórkowego
    - bycie kryminalistą
    - bycie bezdomnym (bez dowodu)
    - bycie niepełnoletnim (o ile umowy nie podpisze za nas prawny opiekun).

    Dla zmiękczenia nieco powstałego obrazu prepaidowca napiszę, że znam osoby,
    które nie należą do żadnej z tych grup, tylko zwyczajnie się przyzwyczaiły
    do prepaida lub nie lubią wiązać się umowami, szczególnie gdy się
    przyzwyczaiły do posiadanej komórki.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 40. Data: 2009-03-26 18:01:41
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Tony pisze:

> [...]
    >
    > Ale przecież też pauza jest słowem używanym w każdym odtwarzaczu:
    > Play/Pause? Bo przycisku stop już nie ma.

    no jak to nie ma stop???? a każdy odtwarzacz CD/DVD/Blue-Ray?????