  • 41. Data: 2009-03-26 18:38:04
    Temat: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 19:01:41 +0100, osiek napisał(a):

    > no jak to nie ma stop???? a każdy odtwarzacz CD/DVD/Blue-Ray?????

    Pisząc to myślałem o wspomnianych w tym wątku (a niezacytowanych przeze
    mnie) odtwarzaczach MP3. Nie mają STOP!

    Co do wspomnianych odtwarzaczy przez Ciebie to oczywiście mają stop.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 42. Data: 2009-03-27 08:06:16
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1lwgohbae4cv9.pfexcew2agwp$.dlg@40tude.net...

    > Dla zmiękczenia nieco powstałego obrazu prepaidowca napiszę, że znam
    > osoby,
    > które nie należą do żadnej z tych grup, tylko zwyczajnie się przyzwyczaiły
    > do prepaida lub nie lubią wiązać się umowami, szczególnie gdy się
    > przyzwyczaiły do posiadanej komórki.

    ja przez 4 lata gniłem w abonamencie.... potem wziąłem prepaida z plusa...
    /dokładniej mixa/ dawno to było nawet drogo wtedy... ale miało zaletę...
    środki na koncie można było swobodnie wydawać a nie było rozliczenia
    minutowego... przydatne w przypadku wysyłania smsów premium /uwielbiam
    konkursy smsowe- zresztą nie ważne/ okazało się po pewnym czasie że jedyna
    wada prepaida to brak telefonu za złotówkę a zalet wiele... między innymi
    ceny połączeń porównywalne z abonamentami droższymi. Wydając na telefon 30
    zł miesięcznie mam stawki jak przy abonamencie 3 x wyższym... zakładając że
    podpisałem umowę na 36 doładowań szybko się okazało że nawet jak się
    rozpędze i wydzwonię za 100 zł miesięcznie kasę to 1. kontrakt skończy mi
    się wcześniej 2. mam realną kontrolę nad wydatkami... nie musze dzwonić
    nigdzie i sprawdzać ile przekroczyłem abonament tylko telefon mi przestanie
    dzwonić... a w portfelu zawsze znajdzie się miejsce na zdrapkę rezerwową
    więc nie mam problemów z brakiem środków... dla mnie osobiście prepaid jest
    idealnym rozwiązaniem i nie wyobrażam sobie powrotu do abonamentu mimo że
    nie mam problemow z zaległościami z operatorem braku dowodu osobistego czy
    stałego zatrudnienia... przeciwnie... mam pełną możliwość posiadania
    abonamentu.

    Pozdrawiam wszystkich

  • 43. Data: 2009-03-27 17:33:56
    Temat: Re: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >środki na koncie można było swobodnie wydawać a nie było rozliczenia
    >minutowego... przydatne w przypadku wysyłania smsów premium /uwielbiam
    >konkursy smsowe- zresztą nie ważne/ okazało się po pewnym czasie że jedyna

    o! I wlasnie ja dlatego zrezygnuje ostatecznie z abonamentu, ja chce
    moc wydzwaniac gdzie chce moje zlotowki, wiecej czasem dzwonie
    zagranice niz po kraju, i musze extra doplacac podczas gdy minuty w
    kraju przepadaja, to jest paranoja!
    Ja mam 5 abonamentow (ja place, inni korzystaja:))) i ostatecznie na
    pewno ze wszystkich zrezygnuję jeszcze w tym roku!

  • 44. Data: 2009-04-07 21:31:15
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > czy ja dobrze to rozumiem, ze 29gr/h do wszystkich z ery/
    > stacjonarnych? do heyah tez?
    > Czyli wszystkie pakiety typu erajednostki i tanie minuty w sieci
    > raczej w tym ukladzie nie maja racji bytu ?

    Do heyah nie. Erajednostki do wykorzystania właśnie na połączenia do
    heyah i sms-y. Jednostki terminowe są zamrażane. Jako "drugi" numer do
    pogaduszek ze stacjonarkami lub erą jest naprawdę świetny, w pewnych
    warunkach lepszy od playa.

    Grzexs

  • 45. Data: 2009-04-07 21:34:31
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Pisząc to myślałem o wspomnianych w tym wątku (a niezacytowanych przeze
    > mnie) odtwarzaczach MP3. Nie mają STOP!
    >
    > Co do wspomnianych odtwarzaczy przez Ciebie to oczywiście mają stop.

    Kurde no, a moja mptrója ma stop! Właściwie STOP/OFF, ale... jest.

    Grzexs

  • 46. Data: 2009-04-08 08:20:23
    Od: " wasa20" <w...@N...gazeta.pl>

    W abonamentach Ery od 85 pln wzwyż minuty wliczone w abo możesz wykorzystywać
    na połączenia z krajami UE bez żadnych dopłat :)