    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Date: Thu, 26 Mar 2009 12:39:41 +0100

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:04:08 +0100, Bebe napisał(a):

    > zastanawia mnie najazd na ludzi korzystaj?cych z oferty Play Fresh
    > czy jest w tym co? z?ego ?e zamiast p?aciae 50 gr za minute p?ace 29?? ale
    > nie tutaj to sie od razu robi raban albo wyzywa od pryszczatych którzy za
    > pare groszy zmieniaj? sieae - to nie jest pare groszy bo w skali roku to sa
    > konkretne oszczedno?ci. Tak samo jak konkretnymi osczedno?ciami dla osób
    > dzwoni?cych czesto na stacjonarne bedzie prezentowana wy?ej oferta TT

    Ja Ci napiszę samą prawdę :)

    To podobny spór jak między tym które święta są ważniejsze,
    Bożonarodzeniowe, czy Wielkanoc. Jeden lubi rybki, drugi akwarium. Chodzi o
    to, że (niektórzy) abonamentowcy uważają, że abo jest najlepsze na świecie
    i tylko cieniasów nie stać na abo - po cichu denerwując się, że muszą dużo
    płacić. Za to prepaidowcy ostro się bronią się przed takim poglądem i
    twierdzą, że doładowanie konta nie jest wielkim utrudnieniem i nawet
    przypalani żywym ogniem nie przyznają się nigdy, że (prawie) każdemu kiedyś
    zdarzyło się zapomnieć doładować konto. A nawet w obliczu śmierci nie
    przyznają się, że zdarzyło się, że nie mieli kasy na doładowanie :D Ale że
    mają na tym punkcie kompleks, to tym bardziej się odzywają (mały pies
    najgłośniej i dużo szczeka). Abonamentowcy tutaj się masowo odzywający mają
    za to kompleks podpisanej umowy i drożyzny. Normalni abonamentowcy i
    prepaidowcy nie wariują i nie drą jak szaleni kotów o wyższość jednego nad
    drugim, bo wiedzą, że o gustach się nie dyskutuje. Jeden woli fakturę, inny
    doładowania.

    To tak uogólniając i wrzucając wszystkich do jednego worka :)

    Pozdrawiam
    Tony