  • 11. Data: 2009-03-25 22:09:12
    Temat: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Od: "...J..." <j...@....net>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    news:gqdrn2$un1$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości

    > Żebyś się nie przewiózł, jak twój kumpel przeniesie numer do playa i ci o
    > tym nie powie. Pójdziesz z torbami.
    >
    > wiatrak

    Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

  • 12. Data: 2009-03-25 22:12:41
    Od: "...J..." <j...@....net>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:gqe45p$ceb$1@inews.gazeta.pl...

    > To już wiesz, przed kim ludzie spieprzają z Ery do Play? ;->
    > Bo jak już taki Tiktakowiec się dodzwoni, to będzie mędził przez godzinę o
    > Maryni D., gdyż na myśl o krótszej rozmowie żal mu będzie rzyć ściskał że
    > się 29 groszy zmarnuje ;-)
    >
    > JoteR

    No dzieciarnia to pewnie spiepsza, bo dla dzieciarni to i pare groszy to sie
    liczy...Wszak co tata da tego kieszonkowego tygodniowo? Ale powazni ludzie
    maja w nosie jakiegos Flasha....Toz to siec dla wyrostkow i dresow..U mnie w
    biurze jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go
    zmylo taki sobie obciach zrobil....

  • 13. Data: 2009-03-25 22:15:47
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > U mnie w biurze jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to
    > go zmylo taki sobie obciach zrobil....
    Rozumiem z pierwszego maila sądząc, że w waszym biurze prawdziwy prestiż robi
    się TikTakiem :-)))))
    Wiadomo, że jak się płaci 60 gr zamiast 30 to to świadczy o klasie człowieka...
    ROTFL

  • 14. Data: 2009-03-25 22:30:24
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > maja w nosie jakiegos Flasha....Toz to siec dla wyrostkow i dresow..U mnie w
    > biurze jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go
    > zmylo taki sobie obciach zrobil....

    No niezle dostajecie w tym biurze po garach, ze juz Wam tak po glowach bije.

    Radze oprocz zmiany tiktaka na plaja, zmienic tez prace na inna. Szkoda
    zdrowia.

    p.

  • 15. Data: 2009-03-25 22:37:13
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > dresow..U mnie w biurze jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli
    > smiechem to go zmylo taki sobie obciach zrobil....

    spieprza <--- tak to się pisze

    Acha i przed następnym "to" - przecinek ... powinien ... być wstawiony.

    Reszta w miarę ok. Co do poziomu wypowiedzi ... nie warto komentować.

    tl

  • 16. Data: 2009-03-25 22:43:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > w biurze jak ktos wspomnial o Play Fresh to jak parskneli smiechem to go

    Elyta??????? A "elycie" nie przystoi mieć tanio. Elyta lubi prestiż. A
    "prestiż to Łoryndż"

    wiatrak

  • 17. Data: 2009-03-25 22:59:01
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:59jbdjytiobf$.1lsmzz1ao2wft.dlg@40tude.net...

    > Chciałeś napisać: do Pauzy ;p

    Czemu do Pauzy? ;-)
    serio chcę wiedzieć
    sil.

    / w ogóle to nieźle się autorowi wątku oberwało za ten prestiż ;-)))))

  • 18. Data: 2009-03-25 23:09:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "silesiac" napisał:

    > Czemu do Pauzy? ;-)
    > serio chcę wiedzieć

    Pogadaj z magnetofonem kasetowym ;->
    Stop/Eject, Rec, Play, Rev, FF, Pause i takie tam...
    Pokolenie "mp3" już tego nie kojarzy ;-)

    JoteR

  • 19. Data: 2009-03-25 23:12:56
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Pogadaj z magnetofonem kasetowym ;->
    > Stop/Eject, Rec, Play, Rev, FF, Pause i takie tam...
    > Pokolenie "mp3" już tego nie kojarzy ;-)
    >
    > JoteR
    Ty, weź mnie zabij, ja nie kumam z tym magnetofonem ;-))))

  • 20. Data: 2009-03-26 07:36:40
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    ...J... pisze:

    > Gosciu w Playu to sa tylko dzieciaki i dresy...wiec mi to nie grozi....

    a po czym gościu, wyciągnąłeś taki głupawy wniosek
    az