  • Data: 2009-03-27 08:06:16
    Temat: Re: 60 min za 29 gr w Tik Taku....
    Od: "Bebe" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:1lwgohbae4cv9.pfexcew2agwp$.dlg@40tude.net...

    > Dla zmiękczenia nieco powstałego obrazu prepaidowca napiszę, że znam
    > osoby,
    > które nie należą do żadnej z tych grup, tylko zwyczajnie się przyzwyczaiły
    > do prepaida lub nie lubią wiązać się umowami, szczególnie gdy się
    > przyzwyczaiły do posiadanej komórki.

    ja przez 4 lata gniłem w abonamencie.... potem wziąłem prepaida z plusa...
    /dokładniej mixa/ dawno to było nawet drogo wtedy... ale miało zaletę...
    środki na koncie można było swobodnie wydawać a nie było rozliczenia
    minutowego... przydatne w przypadku wysyłania smsów premium /uwielbiam
    konkursy smsowe- zresztą nie ważne/ okazało się po pewnym czasie że jedyna
    wada prepaida to brak telefonu za złotówkę a zalet wiele... między innymi
    ceny połączeń porównywalne z abonamentami droższymi. Wydając na telefon 30
    zł miesięcznie mam stawki jak przy abonamencie 3 x wyższym... zakładając że
    podpisałem umowę na 36 doładowań szybko się okazało że nawet jak się
    rozpędze i wydzwonię za 100 zł miesięcznie kasę to 1. kontrakt skończy mi
    się wcześniej 2. mam realną kontrolę nad wydatkami... nie musze dzwonić
    nigdzie i sprawdzać ile przekroczyłem abonament tylko telefon mi przestanie
    dzwonić... a w portfelu zawsze znajdzie się miejsce na zdrapkę rezerwową
    więc nie mam problemów z brakiem środków... dla mnie osobiście prepaid jest
    idealnym rozwiązaniem i nie wyobrażam sobie powrotu do abonamentu mimo że
    nie mam problemow z zaległościami z operatorem braku dowodu osobistego czy
    stałego zatrudnienia... przeciwnie... mam pełną możliwość posiadania
    abonamentu.

    Pozdrawiam wszystkich