  • 1. Data: 2010-04-19 22:18:43
    Temat: 6 dni czekam na zdjęcie simlocka czy to normalne ???
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Zamówiłem pewnemu serwisowi zdjęcie simlocka BB5 z E72.
    Czekam już od zeszłej środy i ciąglę te same bajeczki że nie dostali jeszcze
    z głównego serwera wygenerowanego klucza czy to normalne ??? mogę iść i
    żądać zwrotu kasy ale czytałem że niektóre firmy które nie mają własnego
    sprzętu i robią zlecenie maja w regulaminie 1-5 dni choć zazwyczaj kod
    dostaję sie w ciągu 24 h.
    Zaczyna mnie to wkurzać ale z drugiej strony patrze na to z punktu
    technicznego...

  • 2. Data: 2010-04-20 06:51:21
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 00:18:43 +0200, "user"
    <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >dostaję sie w ciągu 24 h.
    >Zaczyna mnie to wkurzać ale z drugiej strony patrze na to z punktu

    2 lata temu salon Ery z jednym E61 siostry po upływie umowy miał
    problem. Mieli wygenerowany kod którego próba wprowadzenia spowodowała
    przerobienie telefonu w malowniczy przycisk na biurko. Bujali się z
    tym ponad 4 tygodnie - nie poradził sobie też autoryzowany serwis
    Nokii. W końcu dostałem w zamian nowy E71 bez simlocka bo okazało się
    że nie są w stanie nic z moim zrobic. Dostałem nowy telefon mimo ze
    było to już po upływie umowy a i gwarancja sie skończyła ale
    zablokował go serwisant na moich oczach więc nei mogli ściemniać że to
    ja coś nabroiłem. ;-)

    Zresztą był to drugi przypadek z problemami przy zdejmowaniu w Erze
    simlocka z E61 - mój też się zablokował ael udało im sie go naprawić.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2010-04-20 15:54:53
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:dcjqs51taqt9qcnjk787emo1pfltglcajn@4ax.com...
> [...]
    >
    > Zresztą był to drugi przypadek z problemami przy zdejmowaniu w Erze
    > simlocka z E61 - mój też się zablokował ael udało im sie go naprawić.

    Już się udało, temat zamykam