  • Data: 2020-04-26 19:09:26
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Chcesz dyskryminować ludzi na wsi?

    Hmm, chcesz budowac metro na wsi?

    ?

    ?

    > Ktoś podawał przykład dworca czy lotniska
    >
    > Jakoś za mało tych plusów dodatnich. Cały czas pamiętając o
    > potrzebie gwałtownego obniżenia norma bezpieczeństwa żeby móc te
    > maszciki ;-) stawiać.

    Tu pisza ze własciwie nie wiadomo
    https://www.gsmmaniak.pl/1068838/100-krotnie-wyzsze-
    normy-promieniowania-
    5g-polska-zdrowie-przekroczenie/

    ale ja czytałem ze jest dokładnie odwrotnie: ze teraz ze wzgledu na
    normy, stawia sie maszty w stosunkowo duzych odległosciach a przez to o
    duzej mocy.
    Stawiajac urzadzenia 5g odleglosci beda mniejsze a zatem i moc mniejsza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."