  • Data: 2020-04-26 11:21:14
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/04/2020 08:15 PM, kk wrote:

    > Dobra, ale po co Ci pralka i lodówka w sieci komórkowej? By ktoś wiedział
    > co kupujesz? Te wszystkie rozwiązania powinny być otwarte i badane pod
    > kątem poufności. Nie wierzę jednak by tak właśnie było.

    Podalem kilka przykladow, u siebie mam smart oswietlenie i glosniki i
    calkiem to jest fajne. Mam tez server VPN na RaspberryPi dzieki ktoremu
    korzystam ze swojej prawatnej chmury, tzn. slucham sobie muzyki
    gdziekolwiek jestem z moich domowych zasobow. Bardzoby mi sie przydaly
    smart rolety ale sa jeszcze troche za drogie.
    Ogolnie takie pierdoly ale gdyby siec byla na prawde wszdobylska,
    wymyslalbym cuda. :)

    I tak i nie.
    Na Polsce Swiat sie nie konczy.
    Dosc dobrze pilnuje swojej prywatnosci.