  • Data: 2020-04-25 21:21:46
    Temat: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-25 21:12, z wrote:
    > To nie jest rozwój tylko powszechne użycie częstotliwości wojskowych.
    >
    > Rozwojem będzie prawidłowe działanie BT i wyjście W10 z fazy beta ;-)

    BT to jakieś kuriozum jest. Mam słuchawki, łączą się z jednym
    urządzeniem. Nagłośnienie w samochodzie z dwoma. CO to za syf?! To
    wszystko można zrobić normalnie na sieci Wifi. I to bez punktu dostępowego.

    Życzyłbym sobie by moja pralka czy lodówka mogły łączyć się z innymi
    moim urzadzeniami w sieci niekontorolowanej przez nikogo. O ile
    oczywiście będą miały co mi przekazaywać. Zupełnie nie jestem
    zainteresowany by ktoś na drugim końcu świata wiedział co piorę itp itd.

    Sens GSM jest taki, że mogę się łączyć ze swoją siecią gdy jestem poza
    obszarem kontrolowanym przez swoją sieć. Ale robię to przez VPN,
    postronni nie widzą co ja tam wysyłam. Koncepcja IoT zorientowana na
    dostarczanie nie wiadomo komu, nie wiadomo czego wydaje mi się
    kompletnie absurdalna.