  • 91. Data: 2010-05-13 10:16:08
    Temat: Re: 51mln zl za kilometr?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości news:

    > Na raz. Bo przetarg odbywa sie raz a nie kilkanascie razy.

    LOL.
    Ciekawe zacięcie do czytania bez zrozumienia.
    Te firmy nie żyją w próźni, wiedzą jakie kwoty padały w poprzednich
    przetargach.

  • 92. Data: 2010-05-13 10:24:16
    Od: PaPi <...@...3>

    > LOL.
    > Ciekawe zacięcie do czytania bez zrozumienia.
    > Te firmy nie żyją w próźni, wiedzą jakie kwoty padały w poprzednich
    > przetargach.

    I co z tego ?
    Po pierwsze kazda duza inwestycja drogowa jest niepowtarzalna. Nie ma
    czegos takiego jak srednia cena za budowe 1km bo czynnikow skladajacych
    sie na ta cene jest kilkaset.
    Po drugie duzych inwestycji (bo o takich mowa) w Polsce a co za tym
    idzie duzych przetargow nie ma kilkaset. Bylo takowych moze kilkanascie
    a bedzie jeszcze moze kilka.
    Po trzecie ceny w ciagu 4 ostatnich lat zmienily sie BARDZO. W latach
    2007-2008 byla gorka, gdzie ceny byly nawet o 100% wyzsze niz w latach
    2005-2006. W 2009 i w 2010 jest dolek gdzie ceny za nizsze nawet o
    polowe w stosunku do gorki.

  • 93. Data: 2010-05-13 10:27:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I co z tego ?

    Wszystko.
    O tym mówił Twój przedpiszca, a Ty tego wyraźnie nie zrozumiałeś.
    Skup się na tym co czytasz zanim odpowiesz, grupy dyskusyjne to nie tylko
    klepanie w klawisze.

  • 94. Data: 2010-05-13 11:31:08
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Bo polscy kibice nie lubia kartingu a kochaja zuzel ?
    > Czy dlatego ze na karty zabrakloby pieniedzy, a na motocykle sie znalazly ?

    jedno i drugie.. poza tym choć raz musze zgodzić sie z Cavallino- taki
    osobnik jak kibic kartingu to juz tylko w rezerwacie..;)

    > P.S. W USA chyba nie ma zuzla ?
    Na pewno są mistrzostwa USA, czy jest liga ? nie wiem
    Hamill, Hancock i kilku innych jezdzi w Europie - głownie w Polsce i Anglii

    Pozdrawiam
    Michał

  • 95. Data: 2010-05-13 11:33:33
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:

    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Obslugiwalem siec komputerowa na stadionie Celticu w poprzedniej pracy.
    > Kilka pokoi dla gosci, trzy male biura i krzeselka dookola trawy.

    a krzesełka stały luzem na trawie i bez dachu? ;)

    M.

  • 96. Data: 2010-05-13 11:37:49
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > - państwo im nie płaci
    > - autostrada jest płatna i zasilana tylko z pieniędzy jakie płacą
    > przejeżdżający przez nią
    > - teren pod nią jest całkowicie tej firmy
    > - mogę po niej jeździć na paliwie bez akcyzy [BARDZO WAŻNE]
    > - jeśli ktoś wlepi mandat (prywatna policja która jej pilnuje) to kasa
    > zasila fundusz autostrady
    > - właściciel ma prawo nie wpuścić na nią kogo chce (pedała, lesbijkę,
    > feministkę)
    > - właściciel ma prawo ją zamknąć bez powodu
    > - właściciel ma prawo zadecydować np że można na niej jeździć bez

    skuk, stuk,.... pobudka!

    M.

  • 97. Data: 2010-05-13 11:40:48
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w
    >
    > Wcale nie buduje ich panstwo. Panstwo kupuje ich wykonanie.
    > Buduja prywatne firmy.
    >
    > A jak kupuje Kulczyk, ktory sie przeciez zna na interesach, to placi
    > jeszcze wiecej.

    > Znowu nie przesadzaj z ta liczba.
    >
    > A tak swoja droga to jak pamietam podawany kiedys budzet A2, to
    > bezposrednie wykonawstwo kosztowalo tyle samo co wydatki inne.
    > Ciekawe co oni tam ukryli.

    bo może wreszcie dotrze do niektórych, poszukujących wszędzie spisków,
    że przygotowanie inwestycji jest znacznie trudniejsze - a z kosztem
    terenu też i droższe od samej realizacji?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 98. Data: 2010-05-13 11:48:14
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to sie inaczej robi - ci co mieli zarobic to zarobili, a zarzad jest
    > podstawiony.
    >
    > Albo stary zarzad odchodzi a nowy odpowiada za zobowiazania :-)
    ale wymyslił... zerknij do Kodeksu Spółek Handlowych ;)

    M.

  • 99. Data: 2010-05-13 11:58:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > a krzesełka stały luzem na trawie i bez dachu? ;)

    Bo przyspawanie ich do kawalka rury wmurowanej w podloze to koszt
    kilkudziesieciu tysiecy zlotych za jeden rzad przeciez. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 100. Data: 2010-05-13 12:17:54
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:
    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Bo przyspawanie ich do kawalka rury wmurowanej w podloze to koszt
    > kilkudziesieciu tysiecy zlotych za jeden rzad przeciez. ;)

    widocznie ten celtic to gminne boisko... ;) i można coś pospawac do
    kawałka rury... ;)

    stadion zaczyna sie od 40 000 krzesełek.. ;) Same krzesełka wtedy
    kosztują ze 12 mln....

    Pozdrawiam
    Michał