  • Data: 2010-05-12 16:33:31
    Temat: Re: 51mln zl za kilometr?
    Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > GTC jest firma w 100% prywatna. Wybudowali i eksploatuja odcinek 90km
    > autostrady A1 z Gdanska do Grudziadza.

    [żygi] tzn:

    - nie podlegają żadnej koncesji
    - nie mają żadnych ulg, zwolnień
    - nie dali im nic za darmo
    - państwo im nie płaci
    - autostrada jest płatna i zasilana tylko z pieniędzy jakie płacą
    przejeżdżający przez nią
    - teren pod nią jest całkowicie tej firmy
    - mogę po niej jeździć na paliwie bez akcyzy [BARDZO WAŻNE]
    - jeśli ktoś wlepi mandat (prywatna policja która jej pilnuje) to kasa
    zasila fundusz autostrady
    - właściciel ma prawo nie wpuścić na nią kogo chce (pedała, lesbijkę,
    feministkę)
    - właściciel ma prawo ją zamknąć bez powodu
    - właściciel ma prawo zadecydować np że można na niej jeździć bez
    świateł w dzień do 400 km/h

    itp itd.

    Tak naprawdę jest?

    Jeśli to nie to nie jest ona prywatna.